• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Qualitium c3 10w30

SAE 10W-30 solidnie zrobiony, nawet na gr. II, bedzie bardzo dobry w okresie letnim. Oraz z odpowiednim pakietem oczywiscie.
 
@SACZI
Mam na myśli pewien poziom absurdu...
Ten olej to właśnie doskonały przykład. Oleje mineralne to zdecydowanie nie jest to czego potrzebuje dziś motoryzacja i kryterium ceny raczej nie jest tu wytłumaczeniem.
Jeśli grupa III+ jest lepsza parametrami i nie generuje takiej ilości depozytów co gr. II to ja się pytam, po co?
Koszt oleju jest znikomym problemem w porównaniu do kosztów paliwa i wydatków pobocznych związanych z "obsługą" ekologii (w tym różne daniny doliczane na różnych etapach)
Tak samo jak sens używania "monograde oil" w eksploatacji starszych konstrukcyjnie silników. Zero sensu.
 
Lepkość 10W30 nie jest niczym złym. Mam taką w Renacie, a olej po zamrożeniu wyglądał i pływał super jak na 10W , a może i lepiej jak taki jeden 5W30 ;)
Ta, ale pewnie ty tam masz magistrale olejowe takie że mysz przejdzie :p
 
Porównywałem go z Total HKS 5W30. Na moje oko zachowywał lepszą płynność po zamrożeniu.
 
Last edited:
Back
Top