Ku potomności, bo może ktoś będzie zainteresowany. Miły pan z Amazonu przyniósł mi paczkę z trzema takimi buteleczkami, wymiana pewnie jeszcze przed świętami bo się licznik niebezpiecznie do 60000 kilometrów zbliża. Dlaczego jednak Redline, a nie Tutela? Z prostej przyczyny - kasa. Ten olej jest jednal tańszy niż Tutela LV70.
Można sobie takiego redline na gwarancji zalać? I jak to jest z cynkiem w przekładniówkach? Potrzebny/niepotrzebny? Fuchs chwali się, że przez brak cynku w składzie olej nie chłonie wilgoci. W tym Redline cynk w sds, Penrite też "na cynku stoi", a europejskie oleje jakby od cynku stronią.
Wymagane normy spełnia, oficjalnie. Ma nawet aprobatę Hyundai/Kia na manualne skrzynie biegów. Pewnie, że jak się będą czepiać to w razie W skończy się w sądzie, ale to tak samo jak z olejem silnikowym.
U mnie instrukcja wymienia na pierwszym miejscu API GL-4, SAE 70W
Post automatically merged:
Co do cynku to olej UE raczej stawiają na wytrzymałość i długi okres międzyserwisowy, taki Redline jest nastawiony na maksymalną zawartość dodatków AW, z tego żyją że robią oleje o wysokim poziomie ochrony.
Mam te same zalecania jednak wymiana najwczesniej latem
Napewno sie przyda.
Fajnie jakbys zrobil zdjecia albo opisal jak wygladal stary olej. Jestem ciekaw jego stanu po 60k km.
Pozdrawiam
Adam
Wymiana w ASO, więc raczej mnie nie wpuszczą na zaplecze. Mogę poprosić o odlanie 200ml na badania, ale znając "zapominalskich" to nic z tego nie będzie.
Ku potomności, bo może ktoś będzie zainteresowany. Miły pan z Amazonu przyniósł mi paczkę z trzema takimi buteleczkami, wymiana pewnie jeszcze przed świętami bo się licznik niebezpiecznie do 60000 kilometrów zbliża. Dlaczego jednak Redline, a nie Tutela? Z prostej przyczyny - kasa. Ten olej jest jednal tańszy niż Tutela LV70.
Jak skrzynia sprawuje się na tym oleju? Mam ten sam dylemat. Ściągać oryginał z europy czy zmienić na ten a to chyba jedyna oliwa w rozsądnych pieniądzach, która spełnia normę i jest dostępna.
napewno mamy inne skrzynie pewnie buda ta sama ale juz instrukcja mowi ze pojemnosc oleju jest inna...wiec napewno inny srodek inne przelozenia...
zobacze ile u mnie wejdzie...
A jest coś co jest dostępne na polskim rynku i nadaje się do tej skrzyni? Auto mam na gwarancji, przebieg 70 tysięcy i myślałem wymienić olej w skrzyni. Skrzynia działa bez zarzutu oczywiście, wymiana bardziej profilaktyczna.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.