• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

R7 MaGProfessional

Kamileo

Nowy użytkownik
Samochód
Renault Laguna III 2.0 dCi
Witam.

Czy ktoś z Was korzystał z dodatku do oleju R7 MaGProfessional?

Producent chwali się super osiągami po zastosowaniu. Ponadto rzekomo dostał uznanie na forach Alfy i Peugeota.

Czy Waszym zdaniem warto to sprawdzić?

Poniżej skopiowany fragment opisu z aukcji.

"KORZYŚCI po zastosowaniu R7 MaGProfessional

R7 MaGProfessional jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju silnikowego (syntetyk, półsyntetyk, mineralny).Diesel i benzyna, LPG. Jeden aplikator zawiera skoncentrowaną formułę obliczoną na układ mieszczący od 3 do 5 L oleju.

Polecamy zastosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".

R7 MaGProfessional utwardza i podwyższa odporność temperaturową trących się powierzchni.

Regeneruje powierzchnie tarcia (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej, bieżnie wałka w TURBO) podczas eksploatacji, bez demontażu części z silnika.Wystarczy jeździć autem.

Nastąpi podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach.Zwiększa się sprawność silnika i dynamika pojazdu.

Zmniejsza się zużycie paliwa od 5% w czasie jazdy, do 20% w czasie stania w korku.

Niskie tarcie w silniku to dłuższa żywotność rozrusznika (istotne przy porannym odpalaniu silnika).

Szybkie odpalanie silnika zimą. Będziesz uruchamiał silnik po nocy, - 25°C jakby był jeszcze ciepły.

Wyciszenie klepiących zaworów - koniec porannej orkiestry pod maską.

Jeśli pierścieniezastane (duże spalanie, dymienie) to nastąpi ich odblokowanie. Zmniejszy się tzw. "dymienie" silnika.

Spada emisja toksycznych składników spalin. Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny.

Wydłużone zostaną o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. Nie ulega on takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu jak normalnie.

Wyeliminowane zostaną suche starty silnika, szczególnie w górach gdzie auta nie są parkowane na płaskich terenach.

Wyciszona praca silnika, zmniejszone zostaną jego wibrację.

W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom silnika przegrzać i zatrzeć się. Nawet w wypadku kontynuowania jazdy.

Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".

Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w stosunku do metalu (powyżej 2500 HV).

Zostanie zwiększona trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.

Zastąpienie w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.

Trwałość - zabezpieczasz silnik na przyszłość, a nie tylko na chwilę."
 
Wyraz mojej twarzy, kiedy czytam ten opis:



Ale już najbardziej urzekło mnie stwierdzenie: "Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny"
 
No przecież to analog ceramizera albo xado - żadnych innych efektów, niż wyżej wymienionymi nie osiągniesz...
no chyba, że o czymś nie wiem...
 
Nie, no bez przeginki Panowie kpiarze...
Jak Kolega chce sprawdzić - niech sprawdzi, jedynie niech się nastawi do tematu racjonalnie - może to coś pomoże, może nie, to zależy w jakim stanie silnik i co ewentualnie niedomaga ;-)
 
@Kamileo, a ten R7 laski przypadkiem jeszcze nie robi? ;)
Ten fragment to jest kropla w morzu odnośnie tego co tam jest napisane 😂

Nie, no bez przeginki Panowie kpiarze...
Jak Kolega chce sprawdzić - niech sprawdzi, jedynie niech się nastawi do tematu racjonalnie - może to coś pomoże, może nie, to zależy w jakim stanie silnik i co ewentualnie niedomaga ;-)
Aż taki odważny nie jestem. Ale może ktoś stosował i chciałby się podzielić opinią. Od tego jest forum.
 
Back
Top