Witam.
Czy ktoś z Was korzystał z dodatku do oleju R7 MaGProfessional?
Producent chwali się super osiągami po zastosowaniu. Ponadto rzekomo dostał uznanie na forach Alfy i Peugeota.
Czy Waszym zdaniem warto to sprawdzić?
Poniżej skopiowany fragment opisu z aukcji.
"KORZYŚCI po zastosowaniu R7 MaGProfessional
R7 MaGProfessional jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju silnikowego (syntetyk, półsyntetyk, mineralny).Diesel i benzyna, LPG. Jeden aplikator zawiera skoncentrowaną formułę obliczoną na układ mieszczący od 3 do 5 L oleju.
Polecamy zastosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
R7 MaGProfessional utwardza i podwyższa odporność temperaturową trących się powierzchni.
Regeneruje powierzchnie tarcia (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej, bieżnie wałka w TURBO) podczas eksploatacji, bez demontażu części z silnika.Wystarczy jeździć autem.
Nastąpi podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach.Zwiększa się sprawność silnika i dynamika pojazdu.
Zmniejsza się zużycie paliwa od 5% w czasie jazdy, do 20% w czasie stania w korku.
Niskie tarcie w silniku to dłuższa żywotność rozrusznika (istotne przy porannym odpalaniu silnika).
Szybkie odpalanie silnika zimą. Będziesz uruchamiał silnik po nocy, - 25°C jakby był jeszcze ciepły.
Wyciszenie klepiących zaworów - koniec porannej orkiestry pod maską.
Jeśli pierścienie są zastane (duże spalanie, dymienie) to nastąpi ich odblokowanie. Zmniejszy się tzw. "dymienie" silnika.
Spada emisja toksycznych składników spalin. Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny.
Wydłużone zostaną o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. Nie ulega on takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu jak normalnie.
Wyeliminowane zostaną suche starty silnika, szczególnie w górach gdzie auta nie są parkowane na płaskich terenach.
Wyciszona praca silnika, zmniejszone zostaną jego wibrację.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom silnika przegrzać i zatrzeć się. Nawet w wypadku kontynuowania jazdy.
Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".
Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w stosunku do metalu (powyżej 2500 HV).
Zostanie zwiększona trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastąpienie w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Trwałość - zabezpieczasz silnik na przyszłość, a nie tylko na chwilę."
Czy ktoś z Was korzystał z dodatku do oleju R7 MaGProfessional?
Producent chwali się super osiągami po zastosowaniu. Ponadto rzekomo dostał uznanie na forach Alfy i Peugeota.
Czy Waszym zdaniem warto to sprawdzić?
Poniżej skopiowany fragment opisu z aukcji.
"KORZYŚCI po zastosowaniu R7 MaGProfessional
R7 MaGProfessional jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju silnikowego (syntetyk, półsyntetyk, mineralny).Diesel i benzyna, LPG. Jeden aplikator zawiera skoncentrowaną formułę obliczoną na układ mieszczący od 3 do 5 L oleju.
Polecamy zastosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
R7 MaGProfessional utwardza i podwyższa odporność temperaturową trących się powierzchni.
Regeneruje powierzchnie tarcia (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej, bieżnie wałka w TURBO) podczas eksploatacji, bez demontażu części z silnika.Wystarczy jeździć autem.
Nastąpi podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach.Zwiększa się sprawność silnika i dynamika pojazdu.
Zmniejsza się zużycie paliwa od 5% w czasie jazdy, do 20% w czasie stania w korku.
Niskie tarcie w silniku to dłuższa żywotność rozrusznika (istotne przy porannym odpalaniu silnika).
Szybkie odpalanie silnika zimą. Będziesz uruchamiał silnik po nocy, - 25°C jakby był jeszcze ciepły.
Wyciszenie klepiących zaworów - koniec porannej orkiestry pod maską.
Jeśli pierścienie są zastane (duże spalanie, dymienie) to nastąpi ich odblokowanie. Zmniejszy się tzw. "dymienie" silnika.
Spada emisja toksycznych składników spalin. Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny.
Wydłużone zostaną o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. Nie ulega on takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu jak normalnie.
Wyeliminowane zostaną suche starty silnika, szczególnie w górach gdzie auta nie są parkowane na płaskich terenach.
Wyciszona praca silnika, zmniejszone zostaną jego wibrację.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom silnika przegrzać i zatrzeć się. Nawet w wypadku kontynuowania jazdy.
Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".
Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w stosunku do metalu (powyżej 2500 HV).
Zostanie zwiększona trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastąpienie w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Trwałość - zabezpieczasz silnik na przyszłość, a nie tylko na chwilę."