Po ostatniej anlizie: https://www.oilclub.pl/index.php?threads/petronas-5w30-mercedes-w204-om646evo-136-km.2785/ postanowiłem sprawdzić nowy olej już po 2.000. Poniżej wyniki:
Warunki jak napisane czyli ciężko dla diesla z dpf. 95% miasto, średnia prędkość 28km/h, na zimnym silniku staram się przejechać co najmniej 10-12 km, co wg interfejsu daje temp. oleju ok. 80-85 stopni. Lab napisał, że nieznaczne rozcieńczenie, ale po 2000 km to i tak sporo moim zdaniem. Olej ma prawie 14,5 cSt w 100 stopniach wg karty danych i 10 KOH/g TBN.
Molibden i bor zostały z cerateka, który był w poprzednim oleju. Ten ravenol ma ok. 30ppm molibden i boru śladowe ilości.
Warunki jak napisane czyli ciężko dla diesla z dpf. 95% miasto, średnia prędkość 28km/h, na zimnym silniku staram się przejechać co najmniej 10-12 km, co wg interfejsu daje temp. oleju ok. 80-85 stopni. Lab napisał, że nieznaczne rozcieńczenie, ale po 2000 km to i tak sporo moim zdaniem. Olej ma prawie 14,5 cSt w 100 stopniach wg karty danych i 10 KOH/g TBN.
Molibden i bor zostały z cerateka, który był w poprzednim oleju. Ten ravenol ma ok. 30ppm molibden i boru śladowe ilości.