Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
To całkowita prawda. Dodam od siebie, że zakup każdego, używanego Diesla w tym kraju to troszkę Rosyjska Ruletka, ale to moje osobiste zdanie.Choć przy niskiej kwocie zakupu to ryzyko diesla kupować.
1.6HDI 90KM też nie ma dwumasy. Ale fakt, te Diesle od Fiata też są super.1.3. Silniki ekonomiczne i stosunkowo mało awaryjne.Fiaty nie mają dwumasy.
Wybacz, ale to błedne myślenie, żeby nie napisać bardziej dosadnie. Nic Ci nie da więcej Nm, jak nie masz napędu 4x4 i odpowiedniego prześwitu. Jak będziesz jeździł po drogach krajowych, to nie ma znaczenia. Ja Laguną śmigałem po Wiśle, Szczyrku, Ustroniu i Bieszczadach. Dała radę. Nic Ci tu Diesel nie pomoże.Diesla rozważam bo wydaje się lepsza opcja na górzysty teren ma więcej Nm
Po prostu podjeżdżasz pod dystrybutor z LPG, zamiast benzyny. Raz na rok, czy tam dwa razy regulację zrobisz z wymianą filtrów i jazda.LPG nie wykluczam tylko mam zerowe doświadczenie z LPG.
Mieszkam około 40-50km od Tatr więc chyba umiem jeździć w górach. Wiem jak wygląda tam jazda w lecie, zimie i jakiej chcecie aurze Śmigam 1.3 w klekocie i mniej grzebie w biegach niż Żonka w 1.6benzynie. Do spokojnej jazdy moje 1.3 wystarcza w zupełności. I osobiście jestem bardzo zadolony z klekota. Ale kupiłem świadomie taki a nie inny samochód. Kupi samochód chłop zgodnie z oczekiwaniami to będzie zadowolony. Ale gdy będzie myślał że z małego diesla zrobi rajdowy samochód to się rozczaruje.Mam tutaj na myśli podjazdy i elastyczność, chociaż przy takich mocach o jakich tutaj mowa to tylko teoria