Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
jakby co, to jeszcze mam, kilka litrowych butelasiów Sustiny 0w50 oraz zostało mi jeszcze w czterolitrowym opakowanku 2 literki Sustiny 0w20.
Mogę nieodpłatnie użyczyć do badań jedną i drugą wersję lepkościową, póki jeszcze mam, a jak nie "to se sam zużyję do swoich potrzeb"...
A może to Shear Stability byłoy sensownie pomierzyć...
Sustinki obie mogę na to dać, bo ciekaw jestem, co by wyszło...
Nie wiem na ile mogę wycenić swoją ciekawość. Żeby zmierzyć się z Lotosem powinien to być Meguin High Condition 5W40 lub Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40. To chyba mało popularne oleje.
Więc testujcie dowolny olej.
Dla mnie nie ma to najmniejszego sensu, bo wynik Lotosa mnie w 120% zadowala.
Ja chętnie widziałbym testu olejów z bardziej współczesnymi normami.
I zastanawiam się, czy test z pomiarem 1 lepkości nie byłby równie wiarygodny, mając analizę icp z Polaris. @poziom1989, co Ty na to?
Ja też wolałbym zobaczyć analizy jakichś bardziej przystających do rzeczywistości olejów. Jak chcecie koniecznie Meguina z Lotosem porównywać to może jakieś C2, C3 albo chociaż A5?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.