- Marka samochodu
- Skoda Octavia 3 VRS 2019
- Budżet/ile litrów
- Myślę, że 250/5L - natomiast im taniej, a w tym lepiej, to lepiej :D
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 TDI 184 KM DJGA
- Data produkcji
- 2019
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- Nie znam
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 504/507
- Jaki olej masz obecnie
- Prawdopodobnie jakiś szczoch z ASO - Castrol EDGE 0w30
Panowie,
szukam oleju dla kurki, przebieg 198k. Jazda mieszana, 60% małe miasto i okolice, ale bez zatorów oraz 40% trasy drogami szybkiego ruchu (prędkości przelotowe nie więcej niż 160 km/h). Rozsądne użytkowanie, bardzo dynamiczna jazda sporadycznie.
Wytypowałem w tej cenie następujące oleje:
- Eurol SYNTENCE FS 0W30 - ku temu bym się skłaniał najbardziej.
- Texaco Havoline ProDS V 0W30 - korzystna cena.
- MILLERS XF Premium C3 VW 5W30 - inna klasa lepkości.
Pytanie czy zostać przy 0W30 czy przejść (wrócić) do 5W30?
Ponadto jaką płukankę polecacie? Aby doczyścić silnik po tych olejach i interwałach wymian przez ASO, ale żeby nie narobić większych kosztów
Wytypowałem:
- Oilsyn ReleaseTech Power Flush - podobno dość skuteczna, ale czy bezpieczna?
- AR2820 Professional Engine Flush (ESTER)
I na koniec pytanie czy warto też zastosować jakiś dodatek archoil 9200v2 albo 9100? Jeżeli tak to który?
Nadmieniam, że mam zamiar wymieniać olej po ok. 10000 do 12000 km.
Dziękuję za pomoc.
szukam oleju dla kurki, przebieg 198k. Jazda mieszana, 60% małe miasto i okolice, ale bez zatorów oraz 40% trasy drogami szybkiego ruchu (prędkości przelotowe nie więcej niż 160 km/h). Rozsądne użytkowanie, bardzo dynamiczna jazda sporadycznie.
Wytypowałem w tej cenie następujące oleje:
- Eurol SYNTENCE FS 0W30 - ku temu bym się skłaniał najbardziej.
- Texaco Havoline ProDS V 0W30 - korzystna cena.
- MILLERS XF Premium C3 VW 5W30 - inna klasa lepkości.
Pytanie czy zostać przy 0W30 czy przejść (wrócić) do 5W30?
Ponadto jaką płukankę polecacie? Aby doczyścić silnik po tych olejach i interwałach wymian przez ASO, ale żeby nie narobić większych kosztów
Wytypowałem:
- Oilsyn ReleaseTech Power Flush - podobno dość skuteczna, ale czy bezpieczna?
- AR2820 Professional Engine Flush (ESTER)
I na koniec pytanie czy warto też zastosować jakiś dodatek archoil 9200v2 albo 9100? Jeżeli tak to który?
Nadmieniam, że mam zamiar wymieniać olej po ok. 10000 do 12000 km.
Dziękuję za pomoc.
Last edited: