Specol Hipospec 75W-90
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @koldek , @placek , @plpawzaw , @mowczar , @soszo , @hary979 , @michalm83 , @DWojtek , @Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Opis:
Podsumowanie: olej spełnia podstawowe normy API GL-5 oraz GL-4 więc możliwe jest jego szerokie zastosowanie. Producent zapewnia o zgodności z szerokim spektrum przekładni, także stosowanych w ciężkim sprzęcie tak europejskim jak i zza oceanu. Podstawy pakiet jest bardzo ubogi, jednak olej niemal na pewno oparty jest o niemetaliczne dodatki więc nie powinno to nikogo odstraszać.
W naszej opinii olej może być bezpiecznie stosowany w przekładniach które wymagają oleju o jednej z wymienionych norm.
Opakowanie:
Po mrożeniu:
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @koldek , @placek , @plpawzaw , @mowczar , @soszo , @hary979 , @michalm83 , @DWojtek , @Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- API GL-5/GL-4/MT-1
- MAN: 342 Type M-3/S-1, 341 Type E-3/Z-2
- MB: 235.8/235.11
- Arvin Meritor O-76N
- BMW OSP
- DAF
- Eaton
- Ford: WSD M2C200 B/C, WSS M2C203-A1
- GM
- IVECO
- MACK GO-J
- MIL-L-2105D/MIL-PRF-2105E
- Renault Truck Axles
- Scania STO1:0
- SEW-W-Gears
- Volvo 97312/97316
- VW G 50/G 51
- ZF TE-ML 02B/05B/ 07A /08/12B/16F/17B/19C/21B
Hipospec GL-5 75W/90 synthetic - Producent Specol Sp. z o.o.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do smarowania hipoidalnych przekładni samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych maszyn i urządzeń pracujących w bardzo ciężkich warunkach.
specol.com.pl
Opis:
- Olej spełnia kryteria SAE J306 dla olejów przekładniowych w lepkości SAE 90, jest pośrodku wymaganego przedziału
- Index lepkości bardzo wysoki, zapewni niezmienność parametrów we wszystkich warunkach pracy przekładni, nawet pod wysokim obciążeniem
- Pakiet dodatków standardowych raczej ubogi: ZDDP niewiele, metalicznych dodatków opartych o molibden czy bor brak. Prawdopodobnie olej, podobnie jak inne oleje tego typu oparty jest o związki siarki mające zapewnić prawidłową ochronę - jednak tych ICP nie pokaże
Podsumowanie: olej spełnia podstawowe normy API GL-5 oraz GL-4 więc możliwe jest jego szerokie zastosowanie. Producent zapewnia o zgodności z szerokim spektrum przekładni, także stosowanych w ciężkim sprzęcie tak europejskim jak i zza oceanu. Podstawy pakiet jest bardzo ubogi, jednak olej niemal na pewno oparty jest o niemetaliczne dodatki więc nie powinno to nikogo odstraszać.
W naszej opinii olej może być bezpiecznie stosowany w przekładniach które wymagają oleju o jednej z wymienionych norm.
Opakowanie:
Po mrożeniu:
Last edited: