Shell Spirax S4 G 75W-90
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @dualfuel , @jerseyAdmin , @michalm83 , @soszo , @wova75 , @Hubert1 , @tomikin , @Kuba . Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Biorąc pod uwagę lepkość roboczą w granicach dolnego przedziału dla SAE 90 można zaryzykować stosowanie oleju w starszych i szwankujących już przekładniach wymagających oleju w lepkości SAE 85 jako przedłużenie życia pozwalające dotrwać do naprawy przekładni.
Olej po mrożeniu:
Opakowanie:
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @dualfuel , @jerseyAdmin , @michalm83 , @soszo , @wova75 , @Hubert1 , @tomikin , @Kuba . Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- API GL-4
- VW TL 501.50
- Olej spełnia kryteria SAE J306 dla olejów przekładniowych w lepkości SAE 90 i jest w blisko dolnej granicy (13,5 < 18,5)
- Index lepkości wysoki, prawidłowy dla takiego oleju i zapewni niezmienność parametrów z pełnym zakresie pracy oleju przekładniowego
- Pakiet dodatków standardowy: ZDDP, ochrona EP, podobnie jak w większości Spiraxów oparta jest o usiarczone olefiny, natomiast ochronę przeciwzużyciową najprawdopodobniej pełnią związku boru i ZDDP. W składzie znajduje się także niewielka ilość oleju mineralnego, prawdopodobnie jako nośnik dodatków
- FTIR wskazuje na mieszaninę olejów z zawartością olejów mineralnych oraz większej ilości estrów
Biorąc pod uwagę lepkość roboczą w granicach dolnego przedziału dla SAE 90 można zaryzykować stosowanie oleju w starszych i szwankujących już przekładniach wymagających oleju w lepkości SAE 85 jako przedłużenie życia pozwalające dotrwać do naprawy przekładni.
Olej po mrożeniu:
Opakowanie: