Analyser
Użytkownik
- Samochód
- Subaru WRX Sti, Yaris Gr, BMW 530d
Witam. Dziś na początek flagowa formulacja oleju ENEOS w wariancie SUSTINA 0W50
ENEOS Sustina 0W50 to w pełni syntetyczny olej silnikowy o szerokim zastosowaniu, charakteryzujący się najwyższą wydajnością. Przy opracowywaniu naszej klasy jakościowej „Pro Racing” wykorzystaliśmy technologię 0W, jak również własną Bazę W (wyprodukowaną przez JX Nippon Oil and Energy) oraz technologię ZP, w celu utrzymania wyjątkowo wysokiej stabilności wskaźnika lepkości oleju w szerokim zakresie temperatur. Dzięki tej technologii olej SUSTINA pozostaje niezwykle płynny przy niskich temperaturach, redukując wewnętrzny opór silnika, a tym samym przyczyniając się do wzrostu oszczędności paliwa do 2%. Ten olej jest odpowiedni zwłaszcza dla samochodów sportowych z dużą pojemnością skokową silnika oraz samochodów o dużej mocy, pracujących przez długie okresy w wysokich temperaturach i przy dużej prędkości, samochodów o wysokiej mocy wymagających wybitnej odporności termicznej oraz doskonałej odporności na utlenianie się oleju, co jest niezbędne do ochrony wirnika turbosprężarki.
ENEOS Sustina 0W50 to w pełni syntetyczny olej silnikowy o szerokim zastosowaniu, charakteryzujący się najwyższą wydajnością. Przy opracowywaniu naszej klasy jakościowej „Pro Racing” wykorzystaliśmy technologię 0W, jak również własną Bazę W (wyprodukowaną przez JX Nippon Oil and Energy) oraz technologię ZP, w celu utrzymania wyjątkowo wysokiej stabilności wskaźnika lepkości oleju w szerokim zakresie temperatur. Dzięki tej technologii olej SUSTINA pozostaje niezwykle płynny przy niskich temperaturach, redukując wewnętrzny opór silnika, a tym samym przyczyniając się do wzrostu oszczędności paliwa do 2%. Ten olej jest odpowiedni zwłaszcza dla samochodów sportowych z dużą pojemnością skokową silnika oraz samochodów o dużej mocy, pracujących przez długie okresy w wysokich temperaturach i przy dużej prędkości, samochodów o wysokiej mocy wymagających wybitnej odporności termicznej oraz doskonałej odporności na utlenianie się oleju, co jest niezbędne do ochrony wirnika turbosprężarki.
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI Klasa jakościowa Klasy lepkości SAE* | API SN 0W-50 |
Wygląd | |
Gęstość (15°C), g/cm3 | 0.847 |
Temperatura zapłonu (COC**), °C | 232 |
Zawiesistość (40°C), mm2/s | 104 |
(100°C), mm2/s | 18 |
Wskaźnik lepkości | 192 |
Temperatura krzepnięcia, °C | –45.0 |
TAN***, mgKOH/g | 2.3 |
TBN**** (HCl), mgKOH/g | 6.4 |
Kolor (ASTM*****) | L 3.0 |