jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Lotos Synthetic C2+C3 5W-30
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @Pedros , @bcdrm , @soszo , @jerseyAdmin , @Triumphator , @Dariusch , @Uriziel , @Marconi , @MADO , @ayway , @Janciak123 , @GreG , @michalm83 , @eustachu ,@Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
Opis:
Jeżeli chodzi o parametry olej nie wyróżnia się znacząco. Lepkości, TBN oraz VI w normie dla oleju z normą C3 spełniającego dodatkowe wymogi dla ACEA C2.
Ciekawostką jest dostarczona nam przez Lotos analiza pełnego składu pierwiastkowego oleju z aktualnej (na czas tworzenia analiz) linii produkcyjnej. Widać różnice w stężeniu niektórych pierwiastków w porównaniu do analizy Polarisa - w nowszej próbce Lotosa poziomy podstawowych pierwiastków są podniesione w stosunku do starszej receptury.
Natomiast ciekawa jest zawartość baru którego związki są dobrymi detergentami oraz inhibitorami korozji jednak w niektórych krajach ich stosowanie jest zakazane ze względu na toksyczność. Także obecność rtęci jest zagadkowa ze względu na jej właściwości toksyczne jednak możliwe iż jest to pozostałość z procesu rafinacji który nie usunął całej rtęci z ropy.
Olej spełnia wszystkie wymagania i poza ciekawostkami wymienionymi wyżej nie różni się od konkurencyjnych protuktów w tej lepkości i z tymi normami. W naszej opinii można je bezpiecznie stosować w silnikach zarówno benzynowych jak i dieslach.
Opakowanie:
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza:
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @Pedros , @bcdrm , @soszo , @jerseyAdmin , @Triumphator , @Dariusch , @Uriziel , @Marconi , @MADO , @ayway , @Janciak123 , @GreG , @michalm83 , @eustachu ,@Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
- ACEA C2, C3
- API SN
- MB-Approval 229.51
- VW 502.00/505.00/505.01
- GM Dexos 2
- PSA B71 2290
Opis:
Jeżeli chodzi o parametry olej nie wyróżnia się znacząco. Lepkości, TBN oraz VI w normie dla oleju z normą C3 spełniającego dodatkowe wymogi dla ACEA C2.
Ciekawostką jest dostarczona nam przez Lotos analiza pełnego składu pierwiastkowego oleju z aktualnej (na czas tworzenia analiz) linii produkcyjnej. Widać różnice w stężeniu niektórych pierwiastków w porównaniu do analizy Polarisa - w nowszej próbce Lotosa poziomy podstawowych pierwiastków są podniesione w stosunku do starszej receptury.
Natomiast ciekawa jest zawartość baru którego związki są dobrymi detergentami oraz inhibitorami korozji jednak w niektórych krajach ich stosowanie jest zakazane ze względu na toksyczność. Także obecność rtęci jest zagadkowa ze względu na jej właściwości toksyczne jednak możliwe iż jest to pozostałość z procesu rafinacji który nie usunął całej rtęci z ropy.
Olej spełnia wszystkie wymagania i poza ciekawostkami wymienionymi wyżej nie różni się od konkurencyjnych protuktów w tej lepkości i z tymi normami. W naszej opinii można je bezpiecznie stosować w silnikach zarówno benzynowych jak i dieslach.
Opakowanie:
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza: