jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Lotos Synthetic TurboDiesel 5W-40
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @Pedros , @bcdrm , @soszo , @jerseyAdmin , @Triumphator , @Dariusch , @Uriziel , @Marconi , @MADO , @ayway , @Janciak123 , @GreG , @michalm83 , @eustachu ,@Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
Opis:
Olej standardowy, nie wyróżniający się niczym względem rynkowej konkurencji, choćby w postaci Orlena ME 5w40. Porównując pakiet dodatków wykorzyatsny w tych dwóch olejach, można dojść do wniosku, że są identyczne. Olej posiada aprobatę MB 229.51, co czyni go z automatu olejem o wysokiej jakości.
Może być stosowany w samochodach grupy VAG wymagających normy 502/505. Zalecany także jako olej do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych, gdzie producent dopuszcza stosowanie oleju z lepkością 5w40 i normami ACEA C3 lub API SN/CF.
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza:
Opakowanie:
Analiza ufundowana dzięki hojności użytkowników: @Pedros , @bcdrm , @soszo , @jerseyAdmin , @Triumphator , @Dariusch , @Uriziel , @Marconi , @MADO , @ayway , @Janciak123 , @GreG , @michalm83 , @eustachu ,@Hubert1 oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
- ACEA C3
- API SN/CF
- MB-Approval 229.51
- MB 229.31
- BMW Longlife-04
- GM Dexos 2
- Renault RN 0700/0710
- Ford WSS-M2C-917
- VW 502.00/505.00/505.01
Opis:
- Olej spełnia standard SAE40, lepkości są pośrodku przedziału. Zmierzona lepkość kinematyczna w 100C jest identyczna, jak dla swojego "brata bez dopisku diesel"
- Pakiet dodatków dla normy A3/B4 jest zasadniczo identyczny, jak dla wersji "uniwersalnej", przez co opisywać go nie będziemy. Jest "anomalia" widoczna w postaci mniejszej ilości Ca w stosunku do wersji "benzynowej", ale mamy do czynienia z olejem klasy C3 (midSaps)
- TBN 7.7 mgKOH/g - wartość spełnia wymagania normy - min 6 mgKOH/g
- VI (indeks lepkości) 170 - standardowy. Olej będzie spełniał swoją funkcję w szerokim zakresie temperatur
- Olej najprawdopodobniej oparty o oleje bazowe grupy III (hydrocrack).
Olej standardowy, nie wyróżniający się niczym względem rynkowej konkurencji, choćby w postaci Orlena ME 5w40. Porównując pakiet dodatków wykorzyatsny w tych dwóch olejach, można dojść do wniosku, że są identyczne. Olej posiada aprobatę MB 229.51, co czyni go z automatu olejem o wysokiej jakości.
Może być stosowany w samochodach grupy VAG wymagających normy 502/505. Zalecany także jako olej do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych, gdzie producent dopuszcza stosowanie oleju z lepkością 5w40 i normami ACEA C3 lub API SN/CF.
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza:
Opakowanie:
Last edited: