• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Test jednokroplowy

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Chodziło o zmywane depozyty obecnie po 10W40 , to w kwestii brudzenia się oleju . Co innego jak cały czas był 5W ,a co innego jak nie odpowiedni 10W ..
 
@Skiper - paręnaście/dziesiąt złotych, zależnie od tego ile papieru w rolce. Ale nie wiem czy dostępne są cięte już na małe kawałki czy tylko długie rolki.
 
To znaczy że 10pln za taki papier w plastiku to dużo . Trzeba by jeszcze wiedzieć jaki nobliści papier używają . Patrzyłem no i na aledrogo
bezpopielowy papier filtracyjn jest po 18coś za 100szt i to już kółka są ,pięć średnic . Służy do oznaczania i klarowania cieczy , prostych jakościowych separacji analitycznych . Kwasowo umyte papiery filtracyjne, wyjątkowo wysoka czystość, zawartość popiołu mniejsza niż 0.0009% . Szybkie filtrowanie zapewniające doskonałą retencję gruboziarnistych cząstek (30-50 μm) i galaretowatych osadów .O kurde wysyłka z Chin .
 
@Skiper nie powtarzaj mitów. Są też solidne 10W-40. Lepkość nie jest wyznacznikiem jakości.
 
Nie pisałem wszystkie 10W be .W moim aucie 10W dwa razy nie było wyszukane ,zalali z racji innego mitu ,po poborach przy 5W i interwałach ponad LL .
 
Midland crypto 3

Zdjęcie nr 1 po 300km
Zdjęcie nr2 po 2500km
Wygląda moim zdaniem jak najbardziej ok.
 

Attachments

  • IMG_20200923_055718.jpg
    IMG_20200923_055718.jpg
    1,9 MB · Odwiedzin: 191
  • IMG_20200923_055710.jpg
    IMG_20200923_055710.jpg
    2,1 MB · Odwiedzin: 182
właśnie na tym trzepią kasę :) ostro tam się z nimi przepycham na fb, generalnie nie potrafią odpowiedzieć merytorycznie, wszystko wymijająco i co drugi post straszą pozwem, tragiczny PR :) nie wiem czy dawałeś jakieś obrazki, ale coś się nie wgrało..

@wlyszkow 9000zł
O takie
796d78d30a418ca3bece5cdf9b9edfc3.jpg


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Ej pisałeś 9 koła a tu jest nawet 11800 ,chyba promocja była .Pierwsza opcja z promocją pływającą 1700 a druga z promocją 2000 ,tak lekką ręką oczywiście powiedzą ,że było sporo roboty i bach górne zakresy 🤑. Ciekawe czym to zrobią , może silniki wymieniają na nowe 🧐 . Normalnie wszystko lepiej ,znacznie i mniej super 🤥. Chciałbym poczytać wpisy kogoś kto oddał im swą brykę ,aby opisał co zauważył 👀.

Wygląda moim zdaniem jak najbardziej ok.
Ilości oleju te same , chodzi mi o wielkość plam . Po jakim czasie od skapnięcia 1h .
 
@Skiper po około 12 h, przy 1 trochę większa kropla w dodatku przechylilem papier i trochę się rozlała jak widać.
 
@Skiper oni wlewają swój dodatek do oleju/skrzyni/baku/dyfra gdzie tam chcesz:) tyle roboty
 
Last edited by a moderator:
No to chyba nie ma droższego płynu na świecie niż ten ich , bez jaj tyle kasy za płyn i wlanie go . Chyba się u nich zatrudnię by zrobić filmik co oni tam wyprawiają . Ta cała sytuacja przypomina mi samozwańczych uzdrowicieli , którzy z dotyku wyczytają wszystko . Koledze doradzali zdalnie ,nie widząc i nie słysząc auta/silnika . To akurat jest podobne do obecnych zasad leczenia przez telefon .

po około 12 h,
Poczytaj na początku jak to powinno być dokładnie .
Kapiesz +1h =foto.
+ 24h ( tu nie wiem czy ta pierwsza h się wlicza do 24 czy nie ) = foto.
 
@Skiper oni wlewają swój dodatek do oleju/skrzyni/baku/dyfra gdzie tam chcesz:) tyle roboty
Jeden się wygadał , że od kilku lat używają Amsoil sygnature.
I że klasa oleji N+ ma mniej związków tworzące nagar / zjawisko LSPI .
A ten ich środek to jakiś grafen ongiś dostępny w zmienolej , a teraz tylko u nich 44tu..no zostali jedynym dystrybutorem na kraj i ceny mocno skoczyły na 600 zł .


Czytam o tym teście jednokropkowym , jutro zrobię u siebie na benzynie i zobaczę co zobaczę - bagnet śmierdzi benzyną jak z gożelni
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
Z tego co widziałem bazują na motulu ;-)
Post automatically merged:

Aha, no i napisali, że w 2021 wszyscy tunerzy dostaną pisma z prokuratury bo niszczą silniki i nasilają lspi 🙈🙊🙊🙊🙊
 
@Skiper zgadza się, ale jak dla mnie wynik jest zadowalający chciałem zobaczyć czy nie ma w oleju sporej ilości depozytów
 
Nie zobaczysz w kropli raczej depozytów ,one sobie siedzą w silniku ,ewentualnie jakieś małe ich części na papierze .
 
Mozna, lecz te, ktore nie sa rozpuszczalne w oleju, a utrzymuja je dyspergatory w zawiesinie.
 
Last edited by a moderator:
Do tego dochodzą pakiety myjące w olejach, przy mocno zabrudzonym silniku nie wszystko da się rozpuścić co moze być widoczne w oleju
 
Moje wyżej fotki ,działa AR2300 , a silnik dziewica w czyszczeniu od środka . No i jakiegoś zasyfienia nie widać za bardzo .
 
Mój pierwszy test i nie wiem co sądzić po plamce ,czas około 1,5 h od zakroplenia na karcie do drukarki.
Silnik Honda 1,5 vtec , okej Ravenol EFS 0w20 plus AR 9100 20 km na 3,7 L , do paliwa bp 98 od 6 tys km ciągle AR 6900 P max .
Dziwił mnie ciemny kolor oleju , poprzednio taki ciemny był przed wymianą 18 tys km .
I co mnie zdziwiło nie wyczułem benzyny w oleju , a poprzednio bagnet śmierdział jak licho.

Co powiecie ?

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
23b8d073091969c4af2c45ea0d9ced00.jpg
 
Last edited:
AR 9100 ma właściwości czyszczące więc może stąd ciemniejszy kolor?
 
Back
Top