jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Texaco Energy MS 5W-30 C2
Analiza ufundowana ze zrzutek formuowiczów: @KamilJB , @Adam , @soszo oraz anonimowych darczyńców. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Opis:
@wlyszkow - jesteś pewien że wyniki badania TAN są spowodowane dodatkami, a nie błędem labu czy kalibracją ich maszyn? Bo coraz wyższe te wyniki. Dla porównania inne C2 które mają oznaczony TAN mają go w okolicy 1-2, a tutaj ponad 3?
Analiza ufundowana ze zrzutek formuowiczów: @KamilJB , @Adam , @soszo oraz anonimowych darczyńców. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- ACEA A1/B1
- ACEA C2
- API SN/CF
- Renault RN 0700
Opis:
- Olej spełnia kryteria dla SAE 30, lepkość jest dolnym przedziale (9,3<12,5 cSt).
- Index lepkości 162 jest dla oleju 5W-30 wartością typową.
- Pakiet dodatków standardowy, nie widać żadnych odstępstw od normy dla ACEA C2. Dość wysoki poziom wapnia, nie widać dodatkowych metali antyzużyciowych. Bor najprawdopodobniej pełni rolę dyspergenta zanieczyszczeń. W porównaniu do badanych wcześniej olejów w tej normie takich jak Castrol Magnatec, Orlen XJ czy Eneos Ultra S nie ma tytanu czy molibdenu, ilość boru także podstawowa.
- TBN 7,6 jest wartością normalną dla tej normy.
Post automatically merged:
@wlyszkow - jesteś pewien że wyniki badania TAN są spowodowane dodatkami, a nie błędem labu czy kalibracją ich maszyn? Bo coraz wyższe te wyniki. Dla porównania inne C2 które mają oznaczony TAN mają go w okolicy 1-2, a tutaj ponad 3?
Attachments
Last edited: