Fuchs Titan Sintofluid FE 75W
Analiza ufundowana dzięki: @frodsen , @Kaczorek79 , @artunero , @Marcin , @jerseyAdmin , @DWojtek , @Maro99 , @Leo , @bluebox , @soszo , @suchy89 , @harry , @keeper18 , @plpawzaw , @magic27
Jakość:
Opis:
ciekawy, zwłaszcza w porównaniu do Meguina olej o niskiej lepkości. Dedykowany do nowoczesnych przekładni wymagających niskich lepkości w pełnym zakresie temperatur pracy przekładni. Pakiet dodatków nie tak nowoczesny jak w wypadku Meguina czy Redlina (brak dość drogiego sulfonianu wapnia), niemniej jednak patrząc na wyniki testu 4ball spełnia swoje zadanie.
Olej można stosować w skrzyniach wymagających lepkości 75W oraz normy GL-4 i wcześniejszych. Także w okresie gwarancyjnym, jeżeli producent nie wymaga konkretnych aprobat.
Analiza ufundowana dzięki: @frodsen , @Kaczorek79 , @artunero , @Marcin , @jerseyAdmin , @DWojtek , @Maro99 , @Leo , @bluebox , @soszo , @suchy89 , @harry , @keeper18 , @plpawzaw , @magic27
Jakość:
- API GL-4
- VW G 055 512
- VW TL 521 71 (G 052 171 A1/A2)
- VW TL 521 78 (G 052 178 A2)
- VW TL 525 12 (G 052 512 A2)
- VW TL 525 27 (G 052 527 A2)
- VW TL 726 (G 052 726 A2 / G 055 726 A2 / G 060 726 A2 / G 070 726 A2)
FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W GL-4 OLEJ PRZEKŁADNIOWY - 1 litr
Wysokiej jakości syntetyczny olej FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W do manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych. .Olej do skrzyni biegów Volkswagen, VW, Audi, Skoda. SAE 75W, API GL-4, opakowanie 1 litr. BCS oficjalny dystrybutor marki FUCHS.
olejefuchs.pl
Opis:
- Ciekawy pakiet dodatków. Poza fosforem praktyczny brak "standardowych" dodatków. Najprawdopodobniej zastąpione zostały przez sulfoniany boru (inhibitory korozji) oraz molibdenu (dodatek EP). Niewielka zawartość krzemu pełniącego rolę dodatku antypiennego.
- Test 4ball wypadł lepiej niż w wypadku Meguina (pierwszego oleju który badaliśmy), jednak dwie próbki to nadal zbyt mało, żeby porównać ochronę przed zużyciem. Opis uzupełnimy gdy pojawi się analiza trzeciego oleju w tej lepkości. Na tą chwilę Fuchs ma przewagę nad Meguinem jeżeli chodzi o poziom ochrony przed zużyciem, nie wiemy jeszcze tylko jak dużą.
ciekawy, zwłaszcza w porównaniu do Meguina olej o niskiej lepkości. Dedykowany do nowoczesnych przekładni wymagających niskich lepkości w pełnym zakresie temperatur pracy przekładni. Pakiet dodatków nie tak nowoczesny jak w wypadku Meguina czy Redlina (brak dość drogiego sulfonianu wapnia), niemniej jednak patrząc na wyniki testu 4ball spełnia swoje zadanie.
Olej można stosować w skrzyniach wymagających lepkości 75W oraz normy GL-4 i wcześniejszych. Także w okresie gwarancyjnym, jeżeli producent nie wymaga konkretnych aprobat.
Last edited: