• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Uszkodzone opakowanie Oleju - reklamacja ?

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Ja bym to miał w d.. i wlał ten olej, może ze setka uleciała, tragedii nie ma. Niestety to nie wina sprzedawcy tylko kuriera.
A nie wiem czy tylko mnie ozzy1979 tak denerwuje, chłop ma jakieś kompleksy, wpier... swoje "żarty" w każdy temat. No żygać się chce. Chłopie wiosna idzie, odpal Golfa przejedź się, może pobijesz jakiś rekord spalania albo lepkości oleju - no nie wiem zrób cokolwiek, ale tych twoich wypocin to się nie da już czytać.
 
W jakim stanie była paczka?
 
@Firewall - zjedz dwa snickersy albo 2 blanty. :p
PS. Chłop to na roli...
PS2. Jeśli uważasz, że w każdy, to masz zwidy/obsesję.
PS3. Nie chcesz czytać? Dodaj do ignorowanych czy coś w tym stylu, lub pomijaj.
 
Last edited:
W hurtowniach zdarzają się podobnie uszkodzone bańki, nawet tłuste z zewnątrz, a niewielka różnica w ilości oleju nawet tej samej partii to normalna sprawa, nikt nie będzie "blendować" swojego oleju do takiej bańki. Ja bym lał bez stresu, praca na magazynie mi uświadomiła w jakim stanie czasami przychodzi towar z centrali, albo jaki klienci zwracają...
 
Co tu się dzieje 🤦🤷

Chłopie, reklamuj to i koniec. Ja reklamowałam Shella ultra za połowę kwoty jaką Ty wydałeś, a Ty się jeszcze zastanawiasz. Podbijaj do sprzedawcy, jeśli to allegro to zakładasz spór, szybki szpil.
 
Ja bym zaproponował sprzedawcy z tytułu rękojmi obniżenie ceny np. o 30%. Jak nie zgodzi się to wymiana na jego koszt oczywiście na nowy.
 
Odpowiedź dostaniesz w poniedziałek. W piątunio chciałeś? :)
 
2 razy kupowałem olej przez internet, z czego raz miałem paczkę uszkodzona i może ze 30ml się wylało z banki. Olałem temat, ale już nie kupuje tymbardziej, że stacjonarnie praktycznie różnic w cenie nie ma.
 
Odpowiedź dostaniesz w poniedziałek. W piątunio chciałeś? :)
To są emocje kolego.

Na dobry humor polecam odwiedzić forum o okazjach różnej maści - pepper.pl oraz wyszukać wątek o 100% cashbacku za olej do smażenia Kujawski i przeczytać komentarze od najnowszych :D
 
Mail napisany, foty dodane, narazie zero odp.

Nie licz, że typ przy piątku odświeża mejla w oczekiwaniu na wiadomości od niezadowolonych kupujących 🙃🙃🙃

2 razy kupowałem olej przez internet, z czego raz miałem paczkę uszkodzona i może ze 30ml się wylało z banki. Olałem temat, ale już nie kupuje tymbardziej, że stacjonarnie praktycznie różnic w cenie nie ma.
Grubo 🙃 więc mieszkasz w raczej utopijnym miejscu, ja to zawsze od lokalnych hurtowników słyszę, że to allegro to ich z dymem puści lada moment - i jest tak w rzeczywistości, przebitka w sklepach stacjonarnych to jakieś 20-30 procent.. pomijam oleje, ale np moduł pompy paliwa, w najtańszej i 'najlepszej' hurtowni w okolicy 840 zł od VDO, allegro i motostacja 565 zł 🙃🙃🙃🙃
 
Ostatni raz olej stacjonarnie kupiłem paręnaście lat temu, gdy miałem 20 lat i pierwsze auto. Żadnych problemów z przesyłką od tamtej pory nie miałem.

Co do treści tematu, @Kayo, nie pasuje Ci otrzymany produkt, reklamuj, bo masz święte prawo. Jednak jeżeli podejrzewasz, że dostałeś nieoryginalny olej, bo tak między wierszami sugerowałeś, to nie, nie dostałeś, co najwyżej kurier Ci po nim poskakał. Także alternatywnie możesz ponegocjować ze sprzedawcą obniżkę, a to, co otrzymałeś śmiało zalać.
 
Skoro paczka była cała, to jak mógł skakać kurier?
 
Last edited:
A co za różnica jak to się stało? Może sprzedawca skakał po bańce przed spakowaniem, albo żona producenta opakowań plastikowych. Obojętnie jak do tego doszło, teraz albo można machnąć ręką i zalać, albo zalać i negocjować jakiś bonus, co pewnie bym zrobił, albo zwracać/wymieniać. Roszczenia dochodzimy bezpośrednio u sprzedawcy, niezależnie co i na jakim etapie się stało z towarem.
 
Last edited:
Różnica bardzo duża :) sprzedawca teraz odpowie, że przesyłka została uszkodzona w transporcie i nie podnosi odpowiedzialności. Ty odbierając paczkę masz prawo do sprawdzenia stanu jej zawartości w obecności Kuriera, jeżeli tego nie zrobiłeś to Twoja wina.
 
Czytam ten wątek to mam wrażenie że wypowiadają się głównie właściciele sklepów internetowych z olejami
 
Sprzedawca z premedytacją wysłał uszkodzony olej,tu się nie ma nad czym zastanawiać tylko oddawać ,oni tak robią a nuż się uda i ktoś nie zwróci a zapłaciłeś nie małe pieniądze.
 
Wczoraj by to wlal do silnika i nie bylo by potrzeby gadac o tym na forum.
 
Niestety ale pocące się pod korkiem opakowania zdarzają się bardzo często i to w bardzo wielu markach. To nic niezwykłego i raczej nie obawiał bym się, że ktoś coś majstrował bo jak by ktoś chciał zrobić jakiś przekręt to na pewno by zadbał aby wszystko było cacy a nie odklejająca się etykieta. Czasami przy wysyłce niekoniecznie widać, że coś cieknie spod korka a nawet często ciec może zacząć dopiero w transporcie. Odklejające się etykiety też się zdarzają.
Moja rada należy zareklamować olej i dogadać się ze sprzedawcą na obniżkę ceny lub niech dośle coś w gratisie np. płukankę albo opakowanie 1l. itp. Wartościowo rekompenasta powinna być mniej wiecej taka jak koszt wymiany oleju i myślę, że każdy bedzie zadowolony. Należy jednak zgłaszać takie sytuacje do sprzedawcy bo on może nie mieć bladego pojęcia, że coś jest nie tak a będzie się na nim psy wieszać i teorie wymyślać zamiast zadzwonić. Mniejsi sprzedawcy są często o tyle lepsi, że rozmawia się z szefem, który jest jednocześnie właścicielem (i wystarczy 1 telefon + ewentualnie fotaka na telefon i po temacie) a w dużej firmie to cała procedura. Oczywiście allegro rządzi się swoimi prawami.
Jeszcze uwaga odnośnie paczki. To, ze na zewnątrz nie widać aby była uszkodzona nie znaczy, że towar nie uszkodził się w transporcie. Często wycieki pod korkiem są efektem dużego nacisku i w wielu przypadkach może tego nie widac po opakowaniu zewnętrznym.
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Back
Top