Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Odnośnie valvo dobrze że nie brałem
do terenówki jest dobre, ponieważ sprawdza się w terenie idealnie
2.5 litra to jest nic ja dopewalem prawie 6 litrów hehe.a czemu dobrze? Full Saps, jak Full Saps, ciężko w takich olejach doszukiwać się fajerwerków. Ja się tam cieszę, że zalałem coż z Molibdenem i wyższym Ca, bo być może to wpłynęło pozytywnie na pierścienie. Pamiętaj jedną rzecz - podstawowa analiza oleju, to tylko wierzchołek góry lodowej. Nie dowiemy się NIGDY co tak na prawdę siedzi w recepturze oleju, bo to jest tajemnica technologiczna. Znam osobiście przypadki, że ten olej uratował czyjś portfel przed grubym remontem, bo z 2.5L pobór zmalał do 1L na 10 tysięcy. Czasy bez powszechnego stosowania płukanek. Ja sam przejeździłem na tym oleju łącznie chyba ze 100 tysięcy w trzech samochodach i silniki nie wybuchły. Ty się akurat w Astrze G nie przejmuj tym, że wziąłeś olej Y zamiast X, bo co byś nie zalał, to najważniejsze, żeby większość pierścieniami nie uciekła. Akurat jak o Oplowskie benzyny lat 90tych Max Life jest idealny.
2.5 litra to jest nic ja dopewalem prawie 6 litrów hehe.
Alfa 147 1.6 120 ts
Ja do swojej byłej AR 147 ale 105KM lałem Maxlife i zero poboru oleju
źle zaprojektowana magistrala olejowa i Włoch który przeprojektowywał 8v na 16v po słabym espresso