Forest
Użytkownik
- Samochód
- Mercedes B250 211HP 7G-DCT 4Matic, VW Golf V GT Sport 2.0 TDI 170HP
Hej. Pozwolę sobie wrócić do mojego tematu dotyczących wibracji po wymianie dwumasy. Właśnie wróciłem od mechanika. Po dość długiej drodze dochodzenia co może być powodem, wymianie kompletu poduszek silnika i skrzyni zdecydowałem się w końcu na ponowne zrzucenie skrzyni i wymianę całego kompletu koła dwumasowego. Tym razem postawiłem na LUK-a. I co? I problem ustąpił... teraz nie ma żadnych wibracji, auto rusza gładziutko, sprzęgło nawet chodzi lżej, prawie nie poczułem pedału jak wsiadłem pierwszy raz Nawet komfort przy zmianie biegów jest lepszy, lepiej tłumi wibracje. To jest nauczka i przestroga by nie kombinować tylko kłaść to co było fabrycznie. Był LUK, kładź LUK-a a nie Sachsa czy innego producenta. W ogóle mój szwagier też miał przygodę z Sachsem po roku użytkowania, więc coś z nimi musi być nie tak. Zmienił na LUK-a i jest dobrze.
Cóż ja teraz będę miał pewnie batalię ze sklepem/producentem bo Sachsa będę reklamował. W błąd mechanika nie wierzę bo teraz montował tak samo, za pomocą tych samych narzędzi i jest ok. Ciekawe jak się producent zachowa. Będę Was informował o tym.
Cóż ja teraz będę miał pewnie batalię ze sklepem/producentem bo Sachsa będę reklamował. W błąd mechanika nie wierzę bo teraz montował tak samo, za pomocą tych samych narzędzi i jest ok. Ciekawe jak się producent zachowa. Będę Was informował o tym.