• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Wspolny olej

Fcbsoci

Nowy użytkownik
Samochód
Audi a6 c7 kombi 3.0 tdi Q CRTD
Marka samochodu
Audi, vw ,hyundai
Budżet/ile litrów
20l
Styl jazdy
  1. Normalne użytkowanie
Silnik
3.0 tdi,1.2 tsi ,1.2
Data produkcji
2015,2015,2008
Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
  1. Tak
  2. Nie
Pobór oleju na 1000 km
Dpf
Jakiego oleju wymaga instrukcja
5w30
Jaki olej masz obecnie
Lq molly 5w30 top tech 4200
Witam
Chciałbym zakupić 1 duza banke oleju millers do
AUDI A6 C7 3.0 Tdi z 2015r
Vw polo 1.2 tsi z 2015r
Hyundai i10 1.2 z 2008

Myślałem

XF Premium Engine Oil C3 VW 5w30​

Gdy wpisuje rejestrację audi to wyskakuje mi ten okej ,z kolei do polo jest też ten i 5w40 ,hyundai jest stary i używany tylko na krótkie trasy I w razie w więc jakby olej by nie był będzie dobry.
Proszę o porade czy ten 5w30 powyżej będzie dobry dla audi i połówki.
Z góry dziękuję.
 
Kolega z UK skoro może sobie doradzić po rejestracji. Więc Millers może być taniej niż Texaco. Generalnie dowolne 5W-30 z normą ACEA C3 albo VW 504/507 będą ok.
 
Do tej pory do audi I polo lałem Li
Kolega z UK skoro może sobie doradzić po rejestracji. Więc Millers może być taniej niż Texaco. Generalnie dowolne 5W-30 z normą ACEA C3 albo VW 504/507 będą ok.
O cenę mu nie chodzi tylko o jak najlepszy olej dla Audi i vw głównie.
 
Właśnie sie dowiedzialem z grupy na fejsie ze ten olej nie jest tak naprawdę fully synthetic a z series millers podobno tylko nt+.
Czyt ktoś ma jakieś info nt ?
To które są tak naprawdę w pełni syntetyczne z nroma 504-507 vw ?
 
Po pierwsze primo olejów w 100% syntetycznych nie ma, zawsze jest jakiś dodatek "minerała" choćby po to żeby było w czym dodatki rozpuścić.

Po drugie secundo to wśród konsumenckich olejów, z normą producentów nie ma szans znalezienia pełnego syntetyka. Takie oleje mają wady, wcale nie tak dużo zalet i są drogie. Większość producentów robi oleje oparte o hydrokraki i hydrodestylaty, Shell i Petronas mają GTL, PAO dodaje się nieczęsto i w niewielkich ilościach.
 
Chyba najbardziej syntetyczny olej z aprobatą VW 504/507 to Ravenol VSW 0W30. Jeszcze bardziej syntetyczny może być Redline Euro Series 5W30, może też Xenum X1. Te nie mają oficjalnej aprobaty prawdopodobnie z racji nie zastosowania odpowiedniej formulacji. Ale zdaniem producentów spełniają i pewnie przewyższają wymogi tych norm
 
A czy ten Millers nt+ cp jest niby do wyczynowych aut będzie lepszy niż ten xf premium?.Pytam bo nt+ nie widzę specyfikacji dla vw/Audi?
 
Jak będziesz upalał auto na torze to pewnie będzie lepszy. Jest nawet w opisie temperatura pracy 125st do 150st. Taki olej nie będzie dobrze chronił gdy go nie rozgrzejesz. Tak samo jak wyczynowe hamulce nie będą dobrze hamowały podczas miejskiej jazdy gdy nie będą odpowiednio rozgrzane.
"Topową" serią olejów Millers do dupowozów jest EE Performance. Ta seria nie ma oficjalnych aprobat jedynie zalecenia producenta.
 
Last edited:
Hopie, kup najtańsze 504/507 i to w zupełności wystarczy.
 
Dobra "chopy" przekonaliscie mnie "
Biore tego xf premium bo są 20L banki i na jakiś czas spokój .Dzięki za czas poświęcony i odpowiedzi.
Pozdro
 
Back
Top