MarcinM-Lbn
Użytkownik
- Lokalizacja
- Lublin
- Samochód
- Audi Allroad , Renault Captur II
Może to co napisze będzie mocno kontrowersyjne dla wielu z nas otóż . W połowie przebiegu wymiany oleju w ASO wymieniłem olej na Ravenol DCT/DSG . Po zmianie z fabrycznego na produkt Ravenola Poprawa w zmianie biegów była minimalna . Podejrzewam ze jak bym nie wiedział ze olej został wymieniony to bym nie zwrócił uwagi . Po przejechaniu 20 tys km na Ravenola czuc było kazda zmianę , skrzynia pracowała poprawnie ale zmiany biegów były wyczuwalne . Wreszcie przyszedł czas na wymianę serwisowa w ASO . Zalali mi serwisowy olej i ….
Uwierzcie skrzynia na fabrycznym pracuje cudownie miękko , zmian biegów nie jestem w stanie wyczuć . Widzę tylko zmianę cyferek mówiących na którym biegu jadę . Zmierzam do tego ze olej Ravenol zaraz po zmianie był Ok ale bardzo szybko stracił swoje właściwości. I kultura pracy skrzyni spadła . Teraz na fabrycznym oleju Audi zyskała drugie życie
To by było na tyle …
Uwierzcie skrzynia na fabrycznym pracuje cudownie miękko , zmian biegów nie jestem w stanie wyczuć . Widzę tylko zmianę cyferek mówiących na którym biegu jadę . Zmierzam do tego ze olej Ravenol zaraz po zmianie był Ok ale bardzo szybko stracił swoje właściwości. I kultura pracy skrzyni spadła . Teraz na fabrycznym oleju Audi zyskała drugie życie
To by było na tyle …
Last edited: