Siema, u mnie wygl膮da to tak, ca艂y czas tankuj臋 i je偶d偶臋 na Shell V-Power Diesel + mix siuwaks贸w Oilsyn Diesel Race DNA i Kleen-Flo 963 w proporcji 1:1 100 ml na bak. Tankowa艂em m.in. 24 listopada, 22 grudnia i 19 stycznia, wi臋c na pewno paliwo zimowe. Wg odczytu z interfejsu diagnostycznego od ostatniego wypalania DPF (tj. gdzie艣 przed Sylwestrem bo nie zapisa艂em sobie dok艂adnej daty
, chyba 28 grudnia) zrobi艂em do dzisiejszego wypalania 1350 km, 33 godz pracy silnika, 艣rednia pr臋dko艣膰 41 km/h, wypali艂em 73 L paliwa, 艣rednia 5,4 L/100 km. Jazda mieszana w tym200 km autostrada 100-170 km/h, reszta drogi wojew贸dzkie, podmiejskie i miasto. Wg mojej obserwacji przy d艂u偶szych trasach, ze sta艂膮 pr臋dko艣ci膮 ten przebieg mi臋dzy wypalaniem si臋 wyd艂u偶a, jak ostatnio podczas trasy Polska, Niemcy, Francja 2k km. Wcze艣niej normalnie podczas jazdy "wok贸艂 komina" 艣rednio obserwowa艂em wypalanie raz na jeden bak +/- 900 km. Nie wiem na ile siuwaksy maj膮 wp艂yw na przebieg mi臋dzy wypalaniem a na ile jazda na V-Power Diesel, ale takie combo daje efekt i dzia艂a. To co zauwa偶y艂em organoleptycznie to ni偶sze spalanie, olej pozostaje d艂u偶ej czystszy, silnik kulturalniej pracuje, turbo fajnie si臋 wkr臋ca, ma nieco wi臋cej dynamiki no i czy艣ciutki kolektor dolotowy oraz przepustnica/klapa gasz膮ca nie wspominaj膮c o ko艅c贸wkach wydechu. Diagnostyka komputerowa nie wykazuje 偶adnych odchyle艅, trzyma parametry fabryczne, wszystko dzia艂a i pracuje na tip top, mimo ju偶 przecie偶 sporego, aczkolwiek udokumentowanego przebiegu.