• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Xado 1 Stage Maximum.

Zagro

Użytkownik
Samochód
BMW E60 3.0d
Temat poświęcony dodatkowi od Xado. Czy ktoś używa w swoim motorze? Cena jak za produkt z najwyższej półki (1zl/1ml). Ktoś ma jakieś doświadczonej z ww. Jeśli tak proszę podzielić się informacjami. Czytając recenzje, działa na zasadzie mixu AR9100/9200v2 tylko mocniej, rewitalizuje zużyty osprzęt, pytanie czy rzeczywiście tak jest. Ciekawe jest tez ze produkt ten posiada TUV. Proszę o odpowiedzi
 
Last edited:
Używałem w dwóch autach - diesel i benzyna. Bez badań oleju zużytego raczej nie zauważysz ani zalet, ani wad. Subiektywne odczucia mam neutralne. Drugi raz bym nie zalał.
 
Ja miałem w AR166, żadnych zmian. Bez grubszych testów nie da się potwierdzić czy środek działa czy nie. Ale na AR przynajmniej diesel się dłużej w zimie nagrzewał więc coś się tam działo, z Xado kompletnie nic.
 
Użyłem w 2.0 cdti, przejechane 30kkm od tamtej pory. Silnik był i raczej jest w dobrej kondycji, więc ciężko cokolwiek stwierdzić. Ale potem wolałem xado do skrzyni biegów i duża poprawa. Wiem że to inne preperaty, ale ja polecam.
 
Jesli silnik nie jest zużyty to różnicy nie zobaczysz bez otwierania silnika. Preparat na pewno działa bo widziałem na własne oczy efekt po rewitalizacji.
 
Użyty w 2.0 hdi wraz z olejem xado 5w40 oraz użyty w m52b25 w E39. Efektów 0. Po ceratec z LM jak i ar9100 była różnica. Pozdrawiam
 
Użyty w Audi 2.0 ALT jak i 1.9TDi ALH - efekty niezauważalne(butelki z czerwonym granulatem). Silniki w doskonałej kondycji może dlatego efekty nie były nawet zauważalne.
Natomiast doskonałe rezultaty po środkach do przekładni Xado 1 Stage Maximum zaobserwowałem już na kilku pojazdach z zauważalnymi problemami z transmisją.
Tylko po przebiegu kilkunastu tys. km. Producent mówi o 1000-1500km. W praktyce trzeba pomnożyć x10 i na prawdę efekty imponują.
Może ten do silnika nie zdąży zadziałać skoro olej spuszczamy koło 10tys. przebiegu.
Potwierdzam też efekty po CERATEC do starszych silników. Na prawdę czuć poprawę tyle że też trzeba przejechać z dodatkiem dobre kilka tysięcy km a wcześniej parokrotnie dobrze przepłukać silnik.

A zasady działania Archoil 9100 a Xado są CAŁKOWICIE odmienne!
 
Możesz napisać na czym według ciebie odmienność tego działania polega??
 
Przecież wystarczy przeczytać informacje producentów tych środków 🧐
AR9100 to pakiet dodatków poprawiających właściwości oleju.
Xado i inne cerateki działają tworząc stałą(dziesiątki tys. km) metalo-ceramiczną warstwę w miejscu ubytków.
 
Last edited by a moderator:
Myślałem że masz subiektywne odczucia.
 
AR9200
Pomaga regenerować zużyte powierzchnie i chroni przed zużyciem
Tworzy powłokę o ultra niskim tarciu COF rzędu 0,03
Wyjątkowa odporność na szokowe obciążenia ponad 5,000,000 PSI


AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań na powierzchni chronionego metalu

Dodatkiem stricte do oleju (nie ceramizerem) jest chyba tylko ar9400.
 
Myślałem że masz subiektywne odczucia.
Subiektywne odczucia o Xado napisałem.
A co do AR9100 nie używałem póki co w silniku. Natomiast w przekładni się sprawdza.
Biegi wchodzą mięcej i cały mechanizm chodzi jakby płynniej i ciszej(użyte w VW Golf 3 i w ciągniku rolniczym, różnica szczególnie zauważalna w tym drugim ze skrzynią bez synchronizatorów ale i Golfinka jakby płynniej i "lecej" pomyka)
 
Back
Top