• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Millers&YaccoWawa

Użytkownik
Samochód
-
Analiza oleju YACCO Lube GDI 5W-30 z aprobatą GM-Dexos1 gen2
GDI Polaris.jpg

GDI Polaris IR.jpg
 
Last edited by a moderator:
Olej mocno podobny do motula ecolite 5w30.
O ile się nie mylę w znacznej mierze oparty o bazy hc.


Dobrze, że importer udostępnił analizę!
 
@SACZI - spróbujesz ;)

Dzięki wielkie za analizę. Wygląda normalnie jak na tą normę, czy będzie się spisywał w oplowskich silnikach to pewnie zależy od silnika jak pokazały ostatnie przeboje z tą normą. Ciekawe, że nie ma żadnej normy ACEA. Niby do D1g2 niepotrzebna, ale z automatu skreśla to ten olej do większości silników europejskich bo niezbyt często spotyka się dopuszczenia tylko na podstawie norm API, a ILSAC to już w ogóle rzadkość.
 
@jerseyAdmin, jeden kolega z forum Astry na nim jeździ, na pewno drugi interwał.
I jak pisze, jego zaletą w stosunku do podobnego motula jest brak podróbek.

A czy spróbuję?
Hm, nie mówię nie, bo znowu mi po głowie chodzą jakieś alternatywy 😉
Tym razem total fgc.
 
Oleje z dexos1gen2 nie mają właśnie ACEA i YACCO nie jest tu wyjatkiem, wyglądają na fajne A5 :) .No moze zbyt maly tbn.
 
Właśnie ciekawi mnie dlaczego. Zwłaszcza że z SN się zgadza, a są łączone ACEA i API. Musiałbym się przyjrzeć wymaganym parametrom, a nie mam weny i liczę że ktoś wie i podpowie ;)
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    281,1 KB · Odwiedzin: 602
  • 2.jpg
    2.jpg
    146,3 KB · Odwiedzin: 624
  • 3.jpg
    3.jpg
    173,4 KB · Odwiedzin: 501
  • 4.jpg
    4.jpg
    129,6 KB · Odwiedzin: 506
  • 5.jpg
    5.jpg
    156,2 KB · Odwiedzin: 554
Back
Top