• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[ZAMKNIĘTA] - Motul Specyfic LPG/CNG vs X-Clean

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Mówisz masz👍🤪
 
Widzę że nie mogłeś sie już doczekać
Ja akurat nie mam żadnego auta na lpg.
Ale co tam.może wrócę do starych czasów i znów założę gaz.🤔
 
Ja na LPG śmigam od zawsze a dodatkowo dużo jeździłem na X-clean 5w40, dla mnie dwie pieczenie na jednym ogniu. Tego z xclean też nie ma nigdzie świeżej analizy.
 
Ja jak dawno temu jeździłem na gazie poldkiem czy lanosem to do lpg był dostępny tylko lotos. Teraz jakoś na wyposażeniu więcej aut które robią po parę tyś km więc nie opłaca sie zakładać gazu. Ale wcześniej jak miałem jedno auto to lpg się opłaciło
 
Mimo auta na LPG te oleje mnie nie interesują. Leje full sapsa z normą jaką przewidział producent.
 
No to co? 2 tygodnie i zobaczymy panowie co te motule warte.
 
no też jestem ciekawy analizy pewnie wyjdzie że to takie same oleje 😁
 
Prawdopodobnie, ale nawet jakby to do końca nasza analiza nie potwierdzi że to 1:1. Chociaż jest jakaś szansa, podobnie jak z Lotosem 504/507 i C3.
 
OK rozumiem generalnie moim zdaniem to do LPG powinien być mniejszy popiół i większą lepkość w 100 stopniach
nieznacznie ale zawsze naprawdę ciekawy jestem wyniku 🤔
 
No tak napisali na stronie Motul: Najwyższe własności smarne. Zmniejszona zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki (Mid SAPS). Odporny na wysokie temperatury. Szkoda , że analiza nie określa zawartości siarki. Może tu byłyby jakieś różnice.

Tylko czy ten X-Clean ma niższe właściwości smarne? 🙃
 
S to glownie z pakietu dodatkow oraz zalezy jaka mieszanina olejow bazowych, VHVI moze byc rowniez stosunkowo czyste.
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Back
Top