D
Deleted member 77
Gość
Ja mam bezposredni w silniku bmw, ksiazka mowi, ze mozna lac full saps, natomiast ja nie robie tego. Przy 130 000 przebiegu silnik jest w dobrej a nawet bardzo kondycji, zero problemow. Aktualnie ma wgrany program i wyzsza moc, a na hamowni wyszly przy pomiarze pierwszym trzy konie mniej jak seria, 192 seria a mial 189, takze w granicach bledu pomiarowego. Zatem mysle, ze nagaru na zaworach nie mam takiego, ktory by ograniczal moc. Czy to zasluga olejow c3? Moze i tez. Moim zdaniem jezeli cos moze pomoc przy nagarach w bezposrednim wtrysku to: olej c3 z niskim noackiem, dobre paliwo utrzymujace wtryski w czystosci aby dobrze rozpylały, reularna i lub czestsza niz wskazana wymiana swiec zaplonowych aby mieszanka spalala sie poprawnia i w odpowiednim czasie i regularna wymiana filtra powietrza. Krotko mowiac dbac o silnik, dolac czasem fajnego dodatku dla czystosci paliwa z Archoila i powinno byc dobrze. I nie zapominac tez o "Italian tune up" ;-)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Last edited by a moderator: