• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Wśród mechaników też są bajkopisarze. Nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie hurtownia przywozi 10 termostatow , a mechanik oddaje 7 używanych i 2 nie używane. Absurd wysłany z palca.
 
Absurd jak absurd, ludzie wymieniaja po kilka razy termostaty w 2.0tdi CGLC, bo kolejny nowy otwiera sie za wczesnie. Sam kupilem termostat Hella, mial sie otwierac przy 87, a na wkladce bylo wygrawerowane 82.... Odeslalem. Teraz mam Mahle i czeka na jakia weekend, zeby zamontowac. Ale tego najpierw sprawdziłem w garnku, zeby nie robic roboty na marne przy aucie.
 
Chodzi mi o samą sytuację zamawiania 10szt na raz i szukania w śród nich tego jednego sprawnego.
Po za tym uważam, że powinniśmy opisywać doświadczenia własne, a nie zasłyszane.
 
No ja wlasnie jak kupowalem termostaty, to zamowilem 2 sztuki tegonduzego i dwie sztuki tego malego. Żeby móc porównać i za wczasu nie założyć wadliwego.
 
To może zabiorę głos jako były pracownik hurtowni motoryzacyjnej. Jak mechanik ma dobre stosunki z handlowcem, a nie ma pewności co do jakości albo dopasowania danej części, to zamawia po kilka egzemplarzy danego asortymentu. Dobiera coś, albo nie, a resztę oddaje. Sprzedawca nie chcąc stracić dobrego klienta czyści jak potrafi te wcześniej zamontowane przez mechaniora i pakuje jako nieużywane. Magazynier przyjmuje ten zwrot kręcąc nosem bo w teorii tak nie można ale że względem handlowca ma podległą funkcję, to...no cóż, tak się to kręci.
 
Co do części to dodam że jedyne jakie zwracam to te które nie pasują (pozdrowienia dla grupy psa ;) ) Co do sprzęgieł to jakiś czas temu wymieniałem łożysko w peugeot na firmy rymec bo było lepiej wykonane jak Sachs (w pudełku SKF) generalnie można było je zdjąć palcami bez większego problemu. IMG_20220406_192406.jpg

A wracając do tematu co zrobiłeś... To dziś dopadła mnie klątwa peugeota , która mówi że te auta nie mogą być w pełni sprawne zbyt długo ;). Po ogarnięciu zawieszenia i pierdół auto było w pełni sprawne przez ok 2miesiace. Teraz padło podgrzewanie lewego lusterka:mad:
 
U mnie też lewe nie grzeje, przyzwyczaisz się xD Do PSA polecam stronę catcar.info - nie zawsze wyszuka po VINie, ale schematy i numery części są niemal do wszystkiego.
 
Diesle maja problem z grzaniem, na postoju stygnie, a bena sie gotuje.
Insignia 70⁰ łapała dopiero po 9 km dojazdu do pracy . Jak sie turlasz 60km/h to diesel ledwo ciepły.

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Panowie, rozbieram pompę zintegrowaną z filtrem w baku Suzuki Swift 1.3 4wd i potrzebuje wężyki o średnicy wewnętrznej 3mm, oryginalnie są takie plastikowe, termokurczliwe? Jak takie coś znaleźć? Chyba że możecie polecić jakieś inne które mogą być zatopione w baku?
 
Bankowo nie są to wężyki termokurczliwe. Mogą to być przewody poliamidowe tekalan. Jeśli 3 mm w środku to prawdopodobnie będzie 5×1.
 
Yyy, 61 zł za wymianę, filtr oleju Mann i podkładka...
Dzisiaj dolałem AR9100 150 ml.
Jutro w drogę, 1200 km

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
@luckyboy 100 za wymianę oleju😬. Ja jutro ogarniam serwis olejowo-filtrowy.
 
Na jaki interwał go zalewasz? Duża różnica w cenie między kamoka a filtronem?
 
Na jaki interwał go zalewasz? Duża różnica w cenie między kamoka a filtronem?
Planuję wymienić po 15tys, bo w połowie interwału będzie litr oleju dolewki

Filtr kupiłem w komplecie z większym zamówieniem filtrów Kamoka - na dwóch autach i kilku filtrach jakiś grosz wyszło taniej
 
Nie wiedziałem, że jest coś takiego, jak licznik przebiegu naczepy.
 
Panie ale te łopony jak nowe.
 
Back
Top