Analiza znaleziona na profilu FB Eurol Polska
Opis z Facebook'a dla kogoś kto nie ma:
Opis z Facebook'a dla kogoś kto nie ma:
Źródło: Eurol PolskaLABORATORIUM EUROL
Cześć, Team Eurol! Przedstawiamy Wam kolejną nową analizę z cyklu badawczej serii na naszym profilu.
Opis produktu:
Eurol Ultrance ECO 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy typu mid SAPS do samochodów osobowych i dostawczych (zarówno z, jak i bez turbodoładowania), wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin. Olej ma szerokie zastosowanie i przekracza limity różnych specyfikacji OEM. Może być stosowany nie tylko do silników benzynowych lub diesla, ale także do paliw alternatywnych, takich jak LPG, CNG, biodiesel (B10 i etanol (E85) oraz do pojazdów hybrydowych.
Pełna specyfikacja produktu: https://eurol.com/pl/produkty/eurol-ultrance-eco-0w-20/
Podsumowanie badania:
• Bazy olejowe użyte do produkcji tego oleju są bardzo nowoczesne i wysokiej jakości - niska zawartość siarki.
• Pakiet dodatków w najnowszej formulacji API SP zapobiega zjawisku LSPI.
• Produkt posiada wystarczający TBN (7,4) oraz wysoki indeks lepkości (181), który zapewnia działanie w szerokim zakresie temperatur.
• Jest termostabilny. Potwierdziła to wysoka temperatura zapłonu i dobry parametr NOACK.
• W związku z głównym przeznaczeniem oleju do nowoczesnych silników z wtryskiem bezpośrednim (dotyczy to benzyny i diesla) wykonaliśmy badanie na ścinanie (90 cykli). Wynik to nie całe 5,5 %, a więc nie jest źle.
• Na koniec przeprowadziliśmy badania parametrów zimowych i jak widać, CCS jest na akceptowalnym poziomie. Choć widać, że bazy są dość lepkie to jednak temperatura płynięcia sięgnęła dość nisko, bo aż -54C.
Eurol Ultrance Eco 0W-20 to olej z nowoczesnym pakietem dodatków, który zapewnia odporność na zjawisko LSPI w silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim, ma wystarczający zapas detergentów, aby neutralizować efekty spalania paliwa oraz parametry zimowe zapewniające komfort rozruchu i pracy w niskich temperaturach.
Last edited: