Blue Print kupuję do Hondy kabinowy, natomiast Kamoka 9in1 zawsze kupuję do Hyundaia, jest idealnie spasowany i wykonany w porównaniu do innych zamienników, które w większości są o 8mm niższe.
@Hlava uważaj na ten filtr oleju, żeby dokładnie zdjąć calutką folię, a nie wcinąć palucha w dziurę i rozerwać. Najmniejszy kawałeczek folii w filtrze to zatarta głowica.
4 sztuki Blue Print,od prawej do Hondy,Skody i Kia,po lewej do Seata.Ten jako jedyny nie ma od góry folii i napisy tylko od czoła.To normalne czy szukać jakiejś teorii spiskowej?Wszystko brane od jednego sprzedawcy.
A tak zapytam. Czy ktoś tu używa wkładek filtra typu Pippecross?
Ja mam takową w 2.0 HDI już ponad 60 kkm. Trudno mi na przestrzeni lat stwierdzić, czy coś daje, tym bardziej że mam w tym aucie zrobiony wydech, ale też nic nie zepsuła. Czyszczę kiedy mi się podoba (zazwyczaj 2x w roku), nasączam olejkiem (Motul).
Ale że to autko pójdzie pewnie niebawem na sprzedaż zastanawiam się czy kontynuować to rozwiązanie.
Używałem do momentu kiedy zauważałem że "przepuscza". W oplu miałem dużo brudu po stronie czystej. Jeśli silnik z seryjną mocą to szkoda kasy na tego typu filtr.
Nie ma nic za darmo. Też widziałem u innych, że sportowe wkładki przepuszczają więcej syfu, niż standardowy filtr. Moim zdaniem wywalić i nie kombinować.
Na filtrze paliwa filtron jak odczytac rok produkcji? Jest kolko podzielone na 12 czesci i w srodu jest 7, czyli lipiec? I jest drugie podzielone na 10 czesci i jest 2. Czyli 2012?
Jakich kabinówek używacie? Widzę, że są węglowe, ale też jakieś antybakteryjne głównie niebieskie, albo przeciwalergiczne. Zwróciłem uwagę na Kamoke 9in1, ktoś używa takiego?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.