• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czym jeżdzisz na codzień :)

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
@Karopir ja miałem 16 lat wersje C i powiem ci że to samochód bezawaryjny. Stąd kolejna Corsa. Porosty samochód i nie ma się co w nim psuć.
 
@Kaczorek79 Czy

N46B20​

Ma w E87 dostęp do rozrządu z przodu, czy od strony ściany grodziowej?
 
Powiedz to mojej znajomej. Miała wszystkie usterki modelu: karta, sprężyny, podnośnik szyby i coś tam jeszcze już nie pamiętam.
Jak trafisz na minę, to marka nie ma znaczenia. Druga sprawa, że w 2004r sporo dopracowali.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
@Karopir ja miałem 16 lat wersje C i powiem ci że to samochód bezawaryjny. Stąd kolejna Corsa. Porosty samochód i nie ma się co w nim psuć.
Tu nie chodzi aż tak o bezawaryjność tylko bardziej o stan auta, bo każde zadbane auto przejedzie te 8 tysięcy kilometrów, a potem i tak je sprzedam. Bardziej to w sumie szukam jakichś nowych wrażeń, bez urazy ale wszystkie corsy w tym budżecie będą nudne.

@Zielony34 jak kupować lagunę to tylko 2.0 lub 2.0t czy polecasz też jakieś inne silniki? Tylko benzyna mnie interesuje. Tak przeglądając ogłoszenia to zaczynam rozważać lagunę. Co sądzicie o clio albo megane?
 
jak kupować lagunę to tylko 2.0 lub 2.0t czy polecasz też jakieś inne silniki?
wszystkie benzynowe, oprócz 2.0IDE na bezpośrednim wtrysku. Zresztą szybko go wycofali z oferty. Po liftingu nie ma już 1.8 F4P 120KM, szkoda, bo solidna jednostka. Odmiana 1.6 to stare, sprawdzone K4M 110KM, silnik montowany jeszcze w Dusterze pierwszej generacji w odmianie 105KM. Benznynowe silniki lubią czasem brać olej, warto robić rozrząd wraz z osprzętem i kołem pasowym [bo będzie tak, jak u Kiwiego, czyli pasek osprzętu zerwie się przez koło pasowe i wkręci się w rozrząd] F4RT nie posiada kola zamiennych faz rozrządu, więc przy wymianie odpada koszt 350zł. Koszta części rozrządu z KZFR na oryginałach, to jakieś 700zł. Zamienniki są w tych samych pieniądzach. Ja mam walnięte ponad 60 tysięcy w dwa lata i same rzeczy eksploatacyjne robiłem w aucie. Nie oszczędzam jej, nie obchodzę się, jak z jajkiem. To wół roboczy. Jeszcze posłuży jako poligon doświadczalny, jak moja prawko zrobi, stąd rozglądam się powoli za innym samochodem, ale mam świadomość, że Laguna jeszcze troszkę musi posłużyć. Jak nie znajdę nic, co podbije moje serce, to skończy się na kolejnej Lagunie. Tym razem w kombi i 2.0T i w wersji GT.
 
@Zielony34 Rozrząd z przodu, ale jego wymiana trwa cały długi dzień.
 
DSC03923.JPG

a ja kiedys kiedys kupiłem zonie cos takiego . jej drugi samochod ;)
 
Słowo sport w tym aucie to tylko linia boczna i tył. Bardzo cywilne auto ale to juz było z 14 lat temu wiec za duzo nie pamietam
 
Rozrząd z przodu, ale jego wymiana trwa cały długi dzień.

No już poczytałem o tym silniku, że wycieki są tam na porządku dziennym i czujniki też lubią sobie zastrajkować, dodatkowo konsumpcja oleju. Ogólnie już nie tak solidna jednostka, jak poprzednie generacje.

chętnie zasmakowałbym takiego auta, wygląda na takie co lubi zakręty

Nie, to auto nie ma nic wspólnego ze sportową jazdą w zakrętach. Miało wyglądać w latach 90tych.

ja kiedys kiedys kupiłem zonie cos takiego

w latach 90tych, jak Renault pokazało żółte coupe Megane, to było coś... Te auta długo się podobały. Fajnie to latało, ale z 2.0 pod maską. Nawet chciałem przez moment kupić sobie takie na dojazdy do pracy. Niestety, stan techniczny 95% egzemplarzy jest taki, że szkoda gadać.
 
@Karopir Wspomniany wcześniej Peugeot 306 jak najbardziej mogę polecić. Bardzo wygodny, nawet w długie trasy, tani w eksploatacji (spalanie w trasie 5-6 l max, w miescie ciezko przekroczyć 7, a pojemność baku to 64 l). Pojemny, tanie części. Co do korozji to kwestia danego egzemplarza, ale nie jest to jakaś charakterystyczna przypadłość. Nie co analogicznym autem do niego jest Citroen Xsara. Silniki wbrew pozorom dynamiczne (mam tu na myśli te od 1.4 włącznie wzwyż).
 
Xsara już gnije na potęgę, nie ma już tego na ulicach.
 
306 to już biały kruk a Xsary to już wymierający gatunek . Kiedyś tego było dużo . Z tamtych lat jeszcze widać
Megane 1
 
Xara faktycznie zniknęła. Dawno już nie widziałem na ulicy. Szkoda, bo to był dosyć przemyślany i praktyczny samochód rodzinny.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Stare francuzy są złomowane ze względu na drogą naprawę tylnej belki.
 
Dawno nieaktualne. Belkę można już za całkiem dobre pieniądze zregenerować, albo kupić całą w lepszym stanie. Zanim dojdzie do remontu, warto kontrolować stan łożysk. Kiedyś tak, kiedyś trzeba było spore pieniądze na to wywalić i nie każdy warsztat umiał to zrobić dobrze.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Biorac pod uwagę wartość auta tak. Ale jeśli cała reszta jest ok, to w cenie regenerowanej belki skrętnej, ciężko w dobrym stanie kupić auto 😉
@MarcinM-Lbn hatchbacków jest nie co więcej, ale już sedan czy kombi to potwierdzam. Może już bedą podchodzić pod youngtimera 🙂
 
Back
Top