• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Mam pytanie, kupiłem płukankę Archoil AR2820, potrzebuje przepłukać silnik 1.3 Diesel którego miska olejowa ma pojemność koło 2.8-3.0 litra oleju, czy mogę wlać całą zawartość opakowania czy raczej połowę?
 
wlej całe opakowanie nic się nie stanie, do tego pojeździj sobie trochę spokojnie i dopiero na kanał zmienić olej.
 
Raczej AR2820 5% na 15 min albo Oilsyn Cleaner LL
A czemu tak dziwnie?
Znaczy czemu Flush nie a cleaner tak?
Akurat mam obie te płukanki a nie mam AR2820...
I jeżeli jednak flush mógłby być, to też na 15 minut i bez jeżdżenia, czy tak jak w tłokowcach można pojeździć z pół godziny bez przekraczania tych ok 3-3,5 ppm???
A jeżeli jednak cleaner, to jaki zalecasz interwał do zmiany oleju? 2, 3, 4 kkm?
 
Jak najmniej popiołów...
AR2820 jak i Oilsyn Power Cleaner są bezpopiołowe.
Cleaner LL można stosować dowolnie długo a min 2000km
 
Jak najmniej popiołów...
AR2820 jak i Oilsyn Power Cleaner są bezpopiołowe.
Cleaner LL można stosować dowolnie długo a min 2000km
No to wylądował w wanklu Oilem😎 cleaner LL.
 
@wlyszkow łzy po plecach pewnie lecą jak słyszysz, że Tec2000 to najlepsza płukanka wg internautów 😁

 
W dalszym ciągu mnie korci spróbowanie TEC-a. Gdzieś tam w wątku był skład ale nie umiem
go znaleźć.
Mógłby ktoś mi go przybliżyć.
Raczej nafta?
 
Nafta jest nośnikiem, ważne jest to co czyści, a nie powoduje szkód. Film pokazał , że TEC coś tam rusza więc Kivi może się mylić co do skuteczności luzowania pierścieni przez płukankę. Jeśli zamieni twardy nagar w szlam to już jest coś. TEC ma nie małą cenę. Wlana została podwójna dawka i mimo to szału nie ma. To chyba przesłanie tego filmu.
 
Prawda jest taka, że tak zapuszczone silniki po wielokrotnych interwałach 30+ ruszy remont, a inwestowanie w płukanki po 60/70zł mija sie z celem.
 
Doprowadzić do normalnej pracy na ogół można bez remontu.
 
Wszystko zależy od przyczyny nienormalnej pracy. Jeśli przyczyną jest zużycie , płukanka tego nie naprawi. Jeśli syf, brud etc można/trzeba próbować. chemią.
 
Sama płukanka zużycia nie odwróci ale inne dodatki do pewnego stopnia potrafią a to nadal w ułamku kosztu remontu bo niestety nie tylko części kosztują ale dobre wykonanie także.
 
Na pewno jeśli wzięliby Oilem Flush i 30 min na jałowych i 30 min delikatnej jazdy to efekt byłby lepszy niż na tym Tec2000. Stosowałem tak w 3 autach (dieslach) i widzę jak wolno się teraz olej "zaczernia".
 
Archoil i Oilsyn są testowane codziennie i polecane przez Klientów i to cenimy najwyżej. Reklama na obcych kanałach YT nie leży w gestii lokalnego dystrybutora.
 
Back
Top