luckyboy
Pod nadzorem
- Lokalizacja
- Toruń
- Samochód
- 1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Myślę że nie.Lepsze to niż Archoil ?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Myślę że nie.Lepsze to niż Archoil ?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Zapytałem cytuję:Wyższa LC powiedzmy przywraca wigor i w pewnych warunkach rozkład mocy jest korzystniejszy. Ja to czuję dupohamownią.
Post automatically merged:
Jest tam 2-EHN, są detergenty, jest smar - ale szczegółów konstrukcji nie znam.
Zapytaj człowieka o szczegóły jaki rodzaj smaru jest i jakie detergenty: jak odpowie „ze bardzo dobre i z tego robi się paliwa premium to można olać temat ”
Ja to widzę tak:Zapytałem cytuję:
"Nie jesteśmy producentami tylko sprzedawcami.
Półprodukt robi największa fabryka chemii w europie BASF Niemcy, importowane jest to od Polski, produkt przerabia Polska wielka Państwowa fabryka S.A. koło Katowic …nazwy nie pamiętam w kacie charakterystyki jest (która robi też dynamit),
Łączy w całość jeszcze inna firma Petrochemia Płock dodając związki przeciw-pienne i przeciw-wybuchowe dla stablilzacji produktu J
Co w tym dokładnie jest pewnie wiedza tylko chemicy i technolodzy. Ważne ze stosują ten sam produkt wszystkie stacje benzynowe ten sam produkt na każdej stacji nazywany Verwa czy Lotos Dynamic Shell ViPower …wszystko jedno = to samo z CETAN R
i ważne że działa.
Nie mamy od lat ani jednej zlej opinii na temat tego produktu. Kupują stacje benzynowe niezrzeszone oraz serwisy autoryzowane. Każdemu działa.
Do każdego zakupu dodajemy kartę charakterystyki.
Na Stacjach Orlen dodają 1L na 1000 ON = VERWA 56 cetanów"
Cetan R z opisu wynika, że jest kompletny i może być sam stosowany bo działa multikierunkowo. Krzywdy nie zrobi.Czyli można śmiało pójść w mieszanie Archoil AR6900 z Cetane R kiedy skończy mi się Amsoil Cetane Booster ?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
No i już teza upadła, bo z tych wymienionych tylko Verva ma LCmin. 55, Dynamic ma LC jak zwykły ON, LCmin. 51, Shell w karcie podaje tylko indeks cetanowy, ale według świadectw ze stacji tak samo jak Lotos, LC 51-53. Także coś ten Cetan-R w paliwach premium to ściema.Ważne ze stosują ten sam produkt wszystkie stacje benzynowe ten sam produkt na każdej stacji nazywany Verwa czy Lotos Dynamic Shell ViPower …wszystko jedno = to samo z CETAN R
Ten cytat to jest bomba, takiego marketingowego bełkotu dawno nie widziałem . LC ma wynosić minimum 51 i jest to podyktowane Polską normą jakości paliw, jeżeli rzeczywistość dawała by faktycznie tylko LC 48, to na tych 8-10 tys testowanych rocznie przez UOKiK stacji paliw, norm nie spełniała by więcej jak połowa stacji, a nie 4-5 sztuk . No i dalszą część, o tej wspaniałości Niemieckich paliw xD.Czy wiecie że liczba cetanowa w w Polskim ON powinna wynosić 51, inżynierowe projektują wszystkie pojazdy z silnikami diesla na minimum 53 cetany, a rzeczywistość daje nam często tylko 48 cetanów.
Raczej3000ppm chyba
Pompy Bosch CP4 potrzebują dodatkowego smarowania, bo bardzo często opiłkują. Prędkość obrotowa wałka w pompie jest równa obrotom wału korbowego... też chciałem zaprzestać stosowania dodatków, ale nie mam odwagiDlatego ja sie wyłączyłem juz z dodatków i leje zwykłe on Premium :d
Olej 2t jest dla dwusuwów. Wystarczy mi tani Mannol Diesel Ester.
Znaczy, jeździsz przed tankowaniem po stacjach i sprawdzasz świadectwa? Bo na tej samej stacji, co dostawa HFRR potrafi się diametralnie różnić. Raz jest tak, że premium ma lepszą smarność, innym razem podstawowy ma lepszą, jak się uda .staram się wybierać te stacje, gdzie smarność była dobra w świadectwie jakości.
Smaruje @Pedros nawet kilka postów wcześniej przytaczał, że stosowany w nim diester, nie jest najwyższych lotów, ale smarność poprawia.Faktycznie coś smaruje czy to tylko marketing?
Zwróćcie uwagę tez na to co jest badane: paliwo bazowe czy gotowy produkt finalny. W większości przypadków bada się tylko dostawę bazy. Dodatki premium nie są uwzględniane bo wjeżdżają na późniejszym etapie rozkonfekcjonowania.Bo na tej samej stacji, co dostawa HFRR potrafi się diametralnie różnić.