SmartCheetah
Użytkownik
- Samochód
- Chrysler 200C, 3.6 V6 Pentastar
@resi plus klasyka forumowa - dane z karty to wartości uśrednione, nie można się sugerować. Analiza świeżego oleju nie powie wszystkiego. Analiza przepracowanego to co najwyżej wskaźnik kondycji jednostki i info dla właściciela. Organoleptycznie? Nawet nie zaczynaj... Testy na YT pokazują jak olej chroni metalowy pręcik.
PAO jest lepsze, ale kurczy uszczelki, ale w sumie nie kurczy, ale HC też jest świetne, ale GTL jest pomiędzy HC, a PAO, ale nie do końca, liczy się w końcu cała formulacja, ale PAO jest najlepsze, ale wystarczy zmieniać gorszy olej częściej.
Najniższa lepkość z książki sobie poradzi, ale ekologia, ale jaka ekologia, wiedzą, co rekomendują, nie ma co dyskutować z inżynierami i producentem, chyba, że chodzi o interwały, czy dodatki, to wtedy wiemy lepiej.
Olej z tematu pewnie zaleję jako następny.
PAO jest lepsze, ale kurczy uszczelki, ale w sumie nie kurczy, ale HC też jest świetne, ale GTL jest pomiędzy HC, a PAO, ale nie do końca, liczy się w końcu cała formulacja, ale PAO jest najlepsze, ale wystarczy zmieniać gorszy olej częściej.
Najniższa lepkość z książki sobie poradzi, ale ekologia, ale jaka ekologia, wiedzą, co rekomendują, nie ma co dyskutować z inżynierami i producentem, chyba, że chodzi o interwały, czy dodatki, to wtedy wiemy lepiej.
Olej z tematu pewnie zaleję jako następny.