- Marka samochodu
- Volkswagen Passat
- Budżet/ile litrów
- 200/4
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 TDI
- Data produkcji
- 2007
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- Brak
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 504/507
- Jaki olej masz obecnie
- Valvoline 5W30
Witam, za namową moderacji pytam tutaj.
Pytanie nie jest stricte o olej bo czytając wpisy nt tych silników raczej wybiorę Mobil1 ESP lub VW Longlife III, chyba, że macie ciekawsze propozycje.
A przechodzac do sedna, historia wyglada nastepujaco:
1. Kupiłem samochod,zalałem Valvoline 5W30 XL-III
2. Po 10kkm zmieniłem olej na PMO C3 Professional 5w30, uprzednio płucząc silnik 25min Liqui Moly Pro (czarna puszka) I zrzucając miskę, resztki oleju kąpały sobie cala noc
3. Przejechalem 500km
4. Z tego co widzę po forum, PMO nie ma zbyt dobrych opinii, a przyszla do mnie właśnie dostawa AR9100
5. Rozterka polega na tym, czy lac teraz od razu Ar9100, czy zmienić przed tym olej jako, że poprzednia płukanka mogła rozpuścić wieloletni syf i potraktowac sredniooceniane PMO jako nośnik rozpuszczonego syfu
6. Jeśli wymienić olej to czy teraz też łac plukanke? Poprzednia byla 500km temu
Pytanie nie jest stricte o olej bo czytając wpisy nt tych silników raczej wybiorę Mobil1 ESP lub VW Longlife III, chyba, że macie ciekawsze propozycje.
A przechodzac do sedna, historia wyglada nastepujaco:
1. Kupiłem samochod,zalałem Valvoline 5W30 XL-III
2. Po 10kkm zmieniłem olej na PMO C3 Professional 5w30, uprzednio płucząc silnik 25min Liqui Moly Pro (czarna puszka) I zrzucając miskę, resztki oleju kąpały sobie cala noc
3. Przejechalem 500km
4. Z tego co widzę po forum, PMO nie ma zbyt dobrych opinii, a przyszla do mnie właśnie dostawa AR9100
5. Rozterka polega na tym, czy lac teraz od razu Ar9100, czy zmienić przed tym olej jako, że poprzednia płukanka mogła rozpuścić wieloletni syf i potraktowac sredniooceniane PMO jako nośnik rozpuszczonego syfu
6. Jeśli wymienić olej to czy teraz też łac plukanke? Poprzednia byla 500km temu