Chemik123
Nowy użytkownik
- Samochód
- BMW F10 528i
- Marka samochodu
- Audi
- Budżet/ile litrów
- 500
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 TDI CBAB
- Data produkcji
- 2010
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- 0
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- Nie wiem
Witam!
Po długich latach związanych z BMW nastąpiła zmiana i dla żony udało kupić się super zadbaną a3 8p
Z racji tego że z VAG-ami nie miałem do czynienia prosiłbym o poradę ponieważ chce na dobry początek z autem zmienić olej i filtry.
Coś więcej o Audi:
*192 km po chip tuningu
*420 Nm
*DSG dq250 po sofcie.
*EGR i DPF Out.
* 270.000km przebiegu.
*Zero dolewki od wymiany do wymiany.
*Aktualnie Motul x clean.
Bolid głownie używane przez kobietę dojazdy do pracy 2/3 razy w tygodniu trasa około 55 km w jedną stronę + auto do sklepu.
Spalanie auto bez pałowania aktualnie około 5,5 L przy mocniejszej 7L.
Gdyby ktoś doradził jakiś fajny zestaw np.
Płukanka+Olej+Dodatek do oleju dla takiej konfiguracji będę super wdzięczny.
Będę również wymieniał okej w DSG ale to chyba inny dział.
Po długich latach związanych z BMW nastąpiła zmiana i dla żony udało kupić się super zadbaną a3 8p
Z racji tego że z VAG-ami nie miałem do czynienia prosiłbym o poradę ponieważ chce na dobry początek z autem zmienić olej i filtry.
Coś więcej o Audi:
*192 km po chip tuningu
*420 Nm
*DSG dq250 po sofcie.
*EGR i DPF Out.
* 270.000km przebiegu.
*Zero dolewki od wymiany do wymiany.
*Aktualnie Motul x clean.
Bolid głownie używane przez kobietę dojazdy do pracy 2/3 razy w tygodniu trasa około 55 km w jedną stronę + auto do sklepu.
Spalanie auto bez pałowania aktualnie około 5,5 L przy mocniejszej 7L.
Gdyby ktoś doradził jakiś fajny zestaw np.
Płukanka+Olej+Dodatek do oleju dla takiej konfiguracji będę super wdzięczny.
Będę również wymieniał okej w DSG ale to chyba inny dział.