jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Analizy udostępnił @wlyszkow, dystrybutor produktów Archoil i Oilsyn. Serdecznie dziękujemy!
Instrukcja mówi: uszlachetniacz oleju silnikowego na poziomie oleju bazowego. Wyprodukowany w technologii grupy V (ester + OSP). Poziom popiołów: średni. Odpowiedni i mieszalny z olejami klas jakości: API SN-SP. Anty LSPI.
Dawkowanie: 10-20% oleju silnikowego.
Kolor Archoilowy, ale zapach z Oilsyn: bardzo neutralny.
Analizy:
Opis:
na moje niewprawne w FTIR oko wygląda bardzo dobrze, raczej bez polimerów i podobnych modyfikatorów więc mamy czysty olej sezonowy. Lepkość odpowiada SAE 30, Wg informacji jakich udzielił @wlyszkow HTHS w okolicach 3,5, odpowiada mniej więcej temu czego oczekuje się po standardowym mid-SAPS. ICP ciężko w jakikolwiek sposób ocenić nie znając przepisu bo nie wiadomo czego oczekiwać i jakie dodatki zostały zastosowane. Bor prawdopodobnie (ale nie na 100%) z typowych dla AR/Oilsyn nanododatków, reszta to już zgadywanka.
Może dystrybutor się wypowie i rozjaśni co i jak, ewentualnie skoryguje mój opis.
Instrukcja mówi: uszlachetniacz oleju silnikowego na poziomie oleju bazowego. Wyprodukowany w technologii grupy V (ester + OSP). Poziom popiołów: średni. Odpowiedni i mieszalny z olejami klas jakości: API SN-SP. Anty LSPI.
Dawkowanie: 10-20% oleju silnikowego.
Kolor Archoilowy, ale zapach z Oilsyn: bardzo neutralny.
Analizy:
Opis:
na moje niewprawne w FTIR oko wygląda bardzo dobrze, raczej bez polimerów i podobnych modyfikatorów więc mamy czysty olej sezonowy. Lepkość odpowiada SAE 30, Wg informacji jakich udzielił @wlyszkow HTHS w okolicach 3,5, odpowiada mniej więcej temu czego oczekuje się po standardowym mid-SAPS. ICP ciężko w jakikolwiek sposób ocenić nie znając przepisu bo nie wiadomo czego oczekiwać i jakie dodatki zostały zastosowane. Bor prawdopodobnie (ale nie na 100%) z typowych dla AR/Oilsyn nanododatków, reszta to już zgadywanka.
Może dystrybutor się wypowie i rozjaśni co i jak, ewentualnie skoryguje mój opis.
Last edited: