• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[ANALIZA] - Eneos X-Prime 0W-20/5W-30 SSI

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Ej ale macie świadomość, że Eneos to nie poziom Manola lub Specola? To drugi największy producent petrochemiczny w Japonii? Dla Europejczyków to egzotyka 😉
 
No dokładnie. Dodam, że od pewnego czasu Toyoty są fabrycznie zalewane ich olejami. To też coś chyba znaczy😉 Ja również uważam, że przedstawiciel marki się nie popisał łagodnie mówiąc. Ale to nie skreśla jeszcze samego Eneosa i ich produktów
 
Ale to chyba tylko toyoty zrobione w japoni...bo toyoty produktowane w innym kraju raszej nie są wlane Eneosy tylko oleje w ich kraju?
 
Na 100% do żadnego silnika ani skrzyni w Jelczu i Wałbrzychu nie wlewa się Eneosa ani nic z Japoni.
 
A gdyby na forum był kiedyś prawdziwy przedstawiciel japońskiej firmy, to za te ściemy musiałby zgięty wpół przepraszać klientów, forum, firmę i rodzinę :)
 
Ej ale macie świadomość, że Eneos to nie poziom Manola lub Specola? To drugi największy producent petrochemiczny w Japonii? Dla Europejczyków to egzotyka 😉
A co to za roznica? Nie ma zasady, ze jakosc oleju wzrasta wraz z wzrostem odleglosci rynku sprzedaży od fabryki....
 
Zawsze japończycy mówią, że badania potwierdzają największe obciążenia samochodów w Europie- prędkości, zakręty, korki, nawierzchnia.
 
Nazbierajacie w koncu na te analizy, bo poki co te eneosy to faktycznie jak bożki z kapliczki.
Niejeden dalby sobie głowę odciąć....
 
Aż wybrałem się do garażu: Honda 2.0 OW20 ma napis "Country of origin: Germany".
 
Na 100% do żadnego silnika ani skrzyni w Jelczu i Wałbrzychu nie wlewa się Eneosa ani nic z Japoni.
A tu piszą , że wlewa. Może nawet to jest wywiad z @Analyser


Nazbierajacie w koncu na te analizy,
Cały czas "piję" do analizy jednego oleju, po prostu mierzę siły na zamiary
 
Tu jest napisane o Markach japońskich ogólnie , a w Polsce "rozpoczęcie dostaw oleju przekładniowego". Widocznie rozpoczęcie się nie powiodło.
 
Ale za to wyszukiwarka w moim przypadku 1:1 z instrukcją. Nawet 0/5W40 A5 jak w IO :cool: 😁

1694241597270.png
 
@sprajt2 jeśli do mnie z tą kapliczką to strzelasz kulą w płot. Twierdzę jedynie, że oleje pokroju Eneosa lub Idemitsu z topowych serii to wciąż egzotyka w Europie. To są oleje nastawione na minimalizowanie oporów z ogromnymi ilościami Mo by minimalizować tarcie graniczne. Japonia i Azja na takich śmiga i nie mają z tym problemu 😉
 
To skąd Honda2.0 jest Germany jak pisałem w #29, jeśli to taka niby egzotyka? Jest jeszcze w Europie jakiś nowy samochód, który nie wyjeżdża z fabryki na 0W20? Uciekło Ci 20 lat, @Boguś
 
@tomek1986 przeczytałem o tym na fanpage Toyota Motor Polska. Można się domyślać, że chodziło o PL
 
Na 100% do żadnego silnika ani skrzyni w Jelczu i Wałbrzychu nie wlewa się Eneosa ani nic z Japoni.
Te sprzedawane w UE są produkowane na miejscu. Eneos jest producentem OEM dla większości japońskich marek, przepisy na oleje OE są przygotowywane przez nich. To co zalewaja u nas to pewnie OEM robiony na miejscu w Unii wg receptury Eneosa. Nie byłbym jakoś mocno zdziwiony gdyby oleje lane w polskich fabrykach robił Specol, Silesia Oil czy Orlen/Lotos
 
Apropo Eneosa i OEM Suzuki
 

Attachments

  • Screenshot_20230909-121552.png
    Screenshot_20230909-121552.png
    421,1 KB · Odwiedzin: 94
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Back
Top