.
U kolegi
@Bodex wszystko działa. Nawet kleenflo stosowany cały rok który to deprecjonujesz w innym wątku.
Ten wielofunkcyjny Kleen Flo działa u każdego cały rok . Jego skład powoduje , że bsorbuje wodę z układu paliwa i chroni układ oraz pompę przed korozją .
Natomiast ja pierwszy raz go wlałem w okolicy października gdy jechałem do Niemiec .
Miałem wtedy elm 328 i aplikacje z Insignia club napisana przez jednego z forumowiczów udostępniana tylko klubowiczów na określonych warunkach .
Nie wyssałem sobie tego z palna czy na nosa , a aplikacja pokazywała parametry DPF :
Temperatury, kilometry od ostatniego wypalania , % zapełnienia DPF , tempnsik oka , oleju, otwarcie EGR i parę jeszcze .
Wtedy przed trasa wlałem ten kleenflo Tylko dla usunięcia korków wodnych i nie oczekiwałem nic więcej
Zdziwienie było gdy powyżej 1500km nadal nie było wypalania DPF (miałem w słowniczku tweterze zamontowana diodę sygnalizująca inicjalizację procesu wypalania .
Interwał do wypalania DPF wtedy wyszedł w okolicy 2400 km co pisałem zaraz na forum .
Nigdy nikomu z forumowiczów nie udało się odnotować takiego wyniku .
Gdy już cały bak wyjeżdżałem a dodatek był w Polsce w domu to bez niego interwały wróciły do normy , czyli 750 km miasto i 1500km trasa .
To były wartości nie na oko , czy nosa, a zmierzone przez komputer pojazdu i wyświetlane w tej aplikacji .
Nie możesz tego też podważyć , bo to się wydarzyło i było zmierzone .
A koledzy tutaj na forum potwierdzili , że skład tego kleenflo ma prawo przyczynić się do optymalizacji procesu spalania ON przez co jest mniej sadzy .
To nie że mi tylko działa , ale to jest czysta chemia i fizyka . Każdemu działa . Wystarczy zmierzyć .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka