Można, ale nie ma to kompletnie żadnego sensu... Wg mnie albo jedno albo drugie, z naciskiem na pierwsze użycie AR2300 na pełny interwał i potem ar9100 do każdej wymiany.
AR2300 już używałem przy przebiegu 30 tys. Teraz chcę przy 60 tys.
AR9100 lany jest przy każdej wymianie oleju.
Jak się nie "pogryzą" ... to czemu nie.
Jakieś tam trasy robie nie raz, ale to ze 100km moze, a tak to codziennie dojazdy 10km do pracy w jedną strone. za tydzien walne trase prawie 1000km. na oleju juz mam nalatane ogólnie 10tys km, ale 4l dolewek poszło w tym czasie, więc jeszcze troche pojezdze, tak planuje ze 2000km a pozniej płukanka oilem od @wlyszkow na 40 minut, i zalewamy meguinem PAO + ceratec
Panowie, czy po zastosowaniu AR2300 trzeba sie obchodzic z silnikiem bardziej delikatnie i nie krecic go pod czerwone pole ? Chodzi dokladnie o silnik benzynowy 4.2 V8 340KM
Jeszcze jedno pytanie - dziennie robie 100km praktycznie tylko po autostradzie z predkoscia ok 100-120kmh. Czy jest w takim razie sens wlewac 2300 na ok 3500km (tyle zostalo mi do wymiany) ? Chodzi mi o to, czy przy obecnych temperaturach preparat bedzie na tyle dogrzany by spelnial swoja role
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.