sprajt2
Użytkownik
- Samochód
- Audi a3 1,8T, a5 2.0tdi 177km, TT 1.8T
Hej, zapytam w sprawie audi 80 cabrio 2.0 ABK mojego kolegi.
Auto stopniowo doprowadzane do stanu b. dobrego z stanu jezdzacego, ale dostatecznego.
Ale auto ma problem, ktory jest znany w tym silniku, mkanowocie temperatura cieczy. Na postoju potrafi dobic wg wsazan zegarow oraz na VCDS do 100 stopni i jest zchladzana do lekko ponad 90 wentylatorem. I po jakoms czasie znkwu podbija do 100.
W miedzy czasie zostaly wymienione dwa czujniki temperatury, jeden, ktory daje odczyt na zegary i drugi, ktory daje odczyt do komputera. Odczyty się pokrywaja, więc bledne wskazywania na zegarach wykluczamy.
Wymieniona zostala nagrzewnica i wyczyszczona i wypłukana chlodnica. Caly układ również wyplukany i poprawnie odpowietrzony.
Wymieniona pompa wody,
Wymieniony termostat (juz dwa razy - temperatura otwarcja 87, pelne otwarcie 95),
Wentylator zalacza sie przy takiej temperaturze jak powinno.
W czym może byc problem? Jakies pomysły jeszcze?
Auto stopniowo doprowadzane do stanu b. dobrego z stanu jezdzacego, ale dostatecznego.
Ale auto ma problem, ktory jest znany w tym silniku, mkanowocie temperatura cieczy. Na postoju potrafi dobic wg wsazan zegarow oraz na VCDS do 100 stopni i jest zchladzana do lekko ponad 90 wentylatorem. I po jakoms czasie znkwu podbija do 100.
W miedzy czasie zostaly wymienione dwa czujniki temperatury, jeden, ktory daje odczyt na zegary i drugi, ktory daje odczyt do komputera. Odczyty się pokrywaja, więc bledne wskazywania na zegarach wykluczamy.
Wymieniona zostala nagrzewnica i wyczyszczona i wypłukana chlodnica. Caly układ również wyplukany i poprawnie odpowietrzony.
Wymieniona pompa wody,
Wymieniony termostat (juz dwa razy - temperatura otwarcja 87, pelne otwarcie 95),
Wentylator zalacza sie przy takiej temperaturze jak powinno.
W czym może byc problem? Jakies pomysły jeszcze?