• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Audi 80 2.0 ABK - temperatura cieczy

Jaram sie osiemdziesiątką w cabrio. Pluje sobie w brodę, że nie kupiłem jak było ich sporo na rynku i w normalnych pieniądzach.
 
@Kevin88 ja jakoś w 14-15 roku sprzedałem za czapkę drobnych 80 B4, z 91 roku, cabrio, quattro, 2.8E 🤟.
 
Z tego co sie rozeznalismy, nie w kazdym jest dwustopniowy i akurat w cabrio kolegi jest akurat ten jednostopniowy.
Ale naprawdę nie ma co tu szukać dziury w całym. Jest wszystko ok. Golfa mam w wersji na Kalifornię, a więc z wielką chłodnicą i jest tak samo na postoju. Czy lato czy zima. Termostat mam nowy, ori. Ewentualnie jak już Cię to tak nurtuje to zrobić płukankę układu chłodzenia i koniec na tym.
 
U mnie dobija na postoju do 115 zanim uruchomi się wentylator, środek skali zdaje się jest przy 107 albo 110, a w trasie mam okolice 95 stopni. I tak ma być. U mnie nie ma nawet zakresu gdy pokazuje środek/pion między dajmy na to 70-90 stopni jak w większości samochodów. Jest poziomy wskaźnik, który cały czas odchyla się w jedną lub drugą stronę od środka skali, w zależności od temperatury.

Zatem pytanie na ile temperatury tego Audi to faktyczny problem jak to określiłeś, a na ile fabryczne wartości. Zakładam, że to norma, więc temat do zignorowania.
 
Back
Top