Ryś Stepowy
Użytkownik
- Samochód
- BMW 525D; VW Golf Mk1 Cabrio; Citroen C5
- Marka samochodu
- BMW 5 E61 525D M57N2
- Budżet/ile litrów
- 8
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- Diesel 3.0 M57N2
- Data produkcji
- 2007
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- 50ml
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5W30 LL-04
- Jaki olej masz obecnie
- Valvoline SynPower 5W30
Jako, że jest to mój pierwszy post na tym zacnym forum wypadałoby się przywitać - Uszanowanie!
Pacjent jak wyżej. Przebieg 254kkm, Interwał 10kkm. Ekologia OnBoard. Styl jazdy: spokojny z elementami dozowania przyjemności. Przebiegi mieszane. Oleju nie żłopie.
Obecnie zalany: Valvoline SynPower 5W30 + Protec Nano Engine. Interwał się zbliża. Myślałem o:
- Shell Helix Ultra ECT C3 5W30
- Specol Premium 5W30 C3 + AR9100
Co szanowni koledzy by polecili? A może coś z zupełnie innej "Beczki"?
Pacjent jak wyżej. Przebieg 254kkm, Interwał 10kkm. Ekologia OnBoard. Styl jazdy: spokojny z elementami dozowania przyjemności. Przebiegi mieszane. Oleju nie żłopie.
Obecnie zalany: Valvoline SynPower 5W30 + Protec Nano Engine. Interwał się zbliża. Myślałem o:
- Shell Helix Ultra ECT C3 5W30
- Specol Premium 5W30 C3 + AR9100
Co szanowni koledzy by polecili? A może coś z zupełnie innej "Beczki"?