• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

BMW G01 2.0 d B47O xdrive

Tomasz7890

Użytkownik
Samochód
Bmw f10 N47
Marka samochodu
Bmw X3 G01
Budżet/ile litrów
400/5
Styl jazdy
Silnik
2.0 d
Data produkcji
2017
Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
  1. Tak
Pobór oleju na 1000 km
Nie wiem
Jakiego oleju wymaga instrukcja
Nie wiem
Jaki olej masz obecnie
Bmw 0w30
Witam serdecznie wszystkich użytkowników, zakupiłem bmw x3 modelowo to G01 z silnikiem diesla B47. Poproszę Was serdecznie o najlepsze opcje oleju silnikowego plus ewentualnie olej I dodatki, chce opcje najlepsze wyłączając Redline jedynie.Auto używane będzie przeróżnie bo i trasy po 1200 km jak i 5 km także. Wymiany planowane co około 10 kkm ,także wiem że zaraz będą porady że wszystko da radę przy tych interwałach, ale naprawdę proszę o polecenie tych z "wyższej półki ".Powiedzcie mi czy mieliście kontakt z olejami Mihel.W poprzednim Bmw f10 z silnikiem 2.0 d N47 miałem Amsoil i było w miarę ok🙂
 
Podróbkę wcale nie tak łatwo kupić jeżeli nie szuka się po jakichś podejrzanych sklepikach byle złotówkę urwać. Jak się boisz podróbki to zawsze są droższe, ale pewne duże hurtownie motoryzacyjne. Plus rzecz jasna oficjalni dystrybutorzy.

Ale jak chcesz niszowy i niepodrabiany praktycznie olej to Xenum X1 5W-30. Ciut ponad budżet (440/5l) ale masz niszowy, dopakowany technologiami NASA i z praktycznie zerową szansą na podróbkę.
 
Ravenol RUP 5W40

Na oli club de pisali że B47 zwiększenie lepkośći do 5w40 nie wnosi dodatkowych korzyści wręcz przeciwnie. Silnik potrafi głośniej pracować przy niższych temp. zewnętrznych. Bardziej polecają Ravenol REP 5w30.


Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
 
Ja do b47 leję mniej więcej od 30kkm mobila x3 0w40 i wszystko jest ok. Wymieniam do 10-12tys km w zaleznosci od średniej prędkości. Nie przekraczam 250h. Silnik od 60kkm ma wgranego wirusa na 220km.
 
Także obecnie mam Mobile X3 0W40. Trzeba tylko kupować z pewnego źródła. Na stronie Exxon są wyszczególnieni oficjalni dystrybutorzy na Polskę.
 
Myślę nad Eurolem FS 0w30 bo ma ta "30".Właśnie przed Mobilem się wzbraniałem żeby nie kupić podróbki bo wbrew pozorom to nie łatwa sprawa w dzisiejszych czasach
 
żeby nie kupić podróbki bo wbrew pozorom to nie łatwa sprawa w dzisiejszych czasach
No właśnie chyba żeby kupić podróbkę, trzeba mieć ogromne szczęście 😉. Kupując olej z dużej hurtowni, biorącej ten olej od importera, masz szansę na podróbkę, jak na wygraną w totka. A jak się szuka "byle taniej", bo tam złodzieje sprzedają M1 po 170zl/4l, a tu uczciwy człowiek sprzedaję za 120zł, to pretensje można mieć już wyłącznie do siebie.
 
@Triumphator Nie szuka się "byle taniej ". W pewnej dużej hurtowni mój kolega kupił sporą ilość( bo ma flotę pojazdów i brał na fakturę) podróbke.Fakt wymienili bez słowa byle cicho załatwić sprawę,ale jednak już stracili klienta.
 
Witam, zbliża mi się kolejna wymiana.Co aktualnie koledzy byście mi poleciło?Pojawiło się coś interesującego?Myślę o Mobil ESP 5w30 bo dostał normę Bmw LL-04,ale coś wspominaliście o uboższym składzie.Wie ktoś coś więcej na ten temat?Myślę jeszcze o "jakimś " Texaco.
 
Pierwsza rzecz to zmieniła się w nim formulacja.Druga to nie podoba mi temperatura tego oleju przy moim trybie użytkowania.Miałem FS w Bmw F10 też z 2.0 D tylko wcześniejszym motorem N47 i tam było wszystko rewelacja.Pamiętny tego zalałem go ale jednak nie chce tego powtórzyć
 
Jeśli Eurol Ci nie podpasował, to wątpię żebyś odczuł jakaś różnicę (na plus) decydując się na Texaco
 
Back
Top