dualfuel
Użytkownik
- Lokalizacja
- Jelenia Góra
- Samochód
- VW PHAETON 4.2 MPI
- Marka samochodu
- BMW M3 E92
- Budżet/ile litrów
- Budżet około 600 zł, ilość 9,2 l.
- Styl jazdy
- Silnik
- 4.0 V8 / 420 KM
- Data produkcji
- 2007
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- 200 ml
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- M-Models
- Jaki olej masz obecnie
- Millers CFS 10w60 NT+
Samochód posiadam od kilku dni a odkupiłem go od kolegi, który jeździł nim przez 9 lat więc znam właściciela, historię serwisową oraz warsztat w którym był serwisowany. Aktualnie na liczniku jest 300 tys. km i dwa tygodnie temu były wymienione panewki już po raz trzeci (co 100 tys)
Olej wymieniany był co 10 tys. z początku Castrol 10W60 a od jakiegoś czasu Millers CFS 10w60 NT+
Olej był wymieniony 2 tygodnie temu ale chciałbym zapytać czy ten Millers jest odpowiedni dla tego silnika. Nie mam doświadczenia w ogóle z silnikami BMW a tym bardziej z serią M. Póki co użytkuję samochód trochę dziwnie bo albo jeżdżę powoli (miasto) albo ze średnim obciążeniem na krętych drogach drogach na odludziu. Momentami kręcąc silnik od 4 do 7 tys. obr./min. ale w żadnym wypadku nie jest to sportowa jazda a raczej poznawani się z samochodem
Wymyśliłem sobie coś takiego, że do aktualnego oleju chciałbym wlać Archoila i tutaj prośba do @wlyszkow czy AR9200V2 wystarczy czy konieczny będzie jakiś mix? Zaznaczam, że czasami dość często odpalam i gaszę silnik bo trochę go traktuję jako codzienny samochód i nawet do pracy nim jeżdżę a jakieś bączki i palenie gumy na parkingach i katowanie na zimnym silniku to nie moja bajka a jak już chcę pojeździć to raczej kręta nieuczęszczana droga.
Skrzynia biegów (manualna) zwłaszcza jak jest zimna chodzi dość ciężko ale z tego co wiem tak jest w każdej BMW serii M i tutaj od razu przyszedł mi pomysł na AR9100. Olej w skrzyni biegów był raz wymieniany.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie co by było najlepsze dla tego silnika to będę wdzięczny za podzielenie się opinią.
Olej wymieniany był co 10 tys. z początku Castrol 10W60 a od jakiegoś czasu Millers CFS 10w60 NT+
Olej był wymieniony 2 tygodnie temu ale chciałbym zapytać czy ten Millers jest odpowiedni dla tego silnika. Nie mam doświadczenia w ogóle z silnikami BMW a tym bardziej z serią M. Póki co użytkuję samochód trochę dziwnie bo albo jeżdżę powoli (miasto) albo ze średnim obciążeniem na krętych drogach drogach na odludziu. Momentami kręcąc silnik od 4 do 7 tys. obr./min. ale w żadnym wypadku nie jest to sportowa jazda a raczej poznawani się z samochodem
Wymyśliłem sobie coś takiego, że do aktualnego oleju chciałbym wlać Archoila i tutaj prośba do @wlyszkow czy AR9200V2 wystarczy czy konieczny będzie jakiś mix? Zaznaczam, że czasami dość często odpalam i gaszę silnik bo trochę go traktuję jako codzienny samochód i nawet do pracy nim jeżdżę a jakieś bączki i palenie gumy na parkingach i katowanie na zimnym silniku to nie moja bajka a jak już chcę pojeździć to raczej kręta nieuczęszczana droga.
Skrzynia biegów (manualna) zwłaszcza jak jest zimna chodzi dość ciężko ale z tego co wiem tak jest w każdej BMW serii M i tutaj od razu przyszedł mi pomysł na AR9100. Olej w skrzyni biegów był raz wymieniany.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie co by było najlepsze dla tego silnika to będę wdzięczny za podzielenie się opinią.