Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Za filtrem spaliny są w "najczystszej postaci", więc byłoby mniej nagaru w dolocie, ale bolid by nie przeszedł badań homologacyjnych, bo takie rozwiązanie jest bez sensu z punktu widzenia ekoszajby: dopalamy ponownie czyste spaliny. Z technicznego punktu widzenia EGR nie jest niezbędny do życia silnika. Ale mogę się mylićnagaru układu dolotowego "Co by się zmieniło, gdyby spaliny do recyrkulacji były pobierane za filtrem cząstek stałych, a nie za kolektorem?"
EGR ma na celu głównie redukcję tlenków azotu, a tych DPF nie neutralizuje.Za filtrem spaliny są w "najczystszej postaci", więc byłoby mniej nagaru w dolocie, ale bolid by nie przeszedł badań homologacyjnych, bo takie rozwiązanie jest bez sensu z punktu widzenia ekoszajby: dopalamy ponownie czyste spaliny. Z technicznego punktu widzenia EGR nie jest niezbędny do życia silnika. Ale mogę się mylić
W ogóle o tym zapomniałem, bo to takie niecodzienne.Przecież w samochodach gdzie są 2 EGRy