Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Miałem z roku 2010 bez Dpf . Super silnik i samochód tez . Żadnych problemów z niczym a padł mi elektrozawor turboJa tam lubię diesle , 150 KM.
żadnej niechlubnej tradycji nie było. Była wpadka przy 1.9 Dci tylko z powodu interwałów olejowych. Pod maską innych marek, ze zmienioną nazwą, te silniki tłukły setki tysięcy bezproblemowo. Mitsu skróciło interwały do 15 tysięcy i to wystarczyło. Jednostka 2.0Dci to już zupełnie inna konstrukcja. Na pewno są to cholernie solidne silniki, ale oszczędnością nie grzeszą.i podobno zrywa z niechlubną tradycją.
Rzecz gustu. Z tego, co słyszałem, to na pewno łatwiej się w takich silnikach moc podnosi. Jedź do Heko, albo GTH i rób 190KM. Podobno warto Też mnie w przyszłości kusi, bo za 2.0T z 2008-2009r nie dam za cholerę ponad 30k. Wersja 2.0Dci 150, czy 175KM to kwestia max 20 tysięcy w dobrym stanie. No, ale Diesli nie lubię.Nie wiem, może jestem dziwny ale bardzo lubię dźwięk diesla
W pierwszej chwili po miniaturce pomyślałem że zdradziłeś jedyne niesłuszne markiJeszcze nie zrobiłem ale już dziś przyszło niebawem wymiana