• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
bardzo ładne autko , i podobno zrywa z niechlubną tradycją. Benzyna czy diesel , jak kto woli , ważne zeby dobrze wybrac
 
@Wojt jak ktoś używa diesla zgodnie z przeznaczeniem to nie mam nic przeciwko. Dla mnie takie auto się nie nadaje. Poza tym lubię łutututu no i jakoś zawsze mi się benzyniaki podobały bardziej. Dźwięk silnika, drgania itd. mnie irytują w dieslu
 
@Michals, gratuluję zakupu. To bardzo dobry silnik🙂. Ja też lubię, te ostatnio "nie lubiane" diesle🙂
 
Ja z kolei nie jestem fanem silnika wysokopreznego, nie cierpie tego charakterystycznego klekotu itd.
 
miałem 3.0d BMW i niczego z rzeczy ktore wymieniłes nei doświadczyłem. A na powaznie to , wiekszośc mojego motoryzacyjnego dorobku to diesle, fajnie sie wspomina , ale juz nie planuje wracac do diesla
 
Ten samochód będzie jeździł w większości na trasie 2x200 km tygodniowo, z czego mniej więcej 90% na A4, więc idealne warunki dla diesla.
Nie wiem, może jestem dziwny ale bardzo lubię dźwięk diesla 😀
 
@Michals więc nigdy fajną benzynką nie jeździłeś prawdopodobnie z ilością cylindrów większą niż 4 ;-)
 
Może chłop lubi bociany.. a wy sie nabijacie :D
Ja np wiem kiedy mam wstać do roboty jak sąsiad wyjeżdża swoim DTI z podwórka (nie da się tego nie usłyszeć) 😂😂
 
@lukaszewski ludzie się zachwycają 6 cylindrówkami od bmw, tymczasem jak gadałem z kolegą, który też ma R6 on M54, ja M52 to mamy podobne spostrzeżenia: przyzwyczailiśmy się i już nas tak nie zachwyca ten dźwięk. Szczerze to kompot ma głośniejszy wydech i nie brzmią jakoś źle te 4 gary, mogę nawet powiedzieć, że bez różnicy. W silniku mnie bardziej interesuje moc niż brzmienie. Odcinka w m43 w porównaniu do m52 to w ogóle rasowa
 
Wiem, też mam R6 i po czasie to logiczne że się przyzwyczajasz. Natomiast kogo nie przewożę to jest zachwycony i podniecony 🙈🙈
 
Ja tam lubię diesle 😀, 150 KM.
Miałem z roku 2010 bez Dpf . Super silnik i samochód tez . Żadnych problemów z niczym a padł mi elektrozawor turbo
Więcej nic
Miłe wspomnienia z nią mam . Niech się dobrze jezdzi ;)
A i masz bi ksenon ? To do dziennych świateł włóż żarówki led bo zwykle wypala oprawki i popękają Ci i później sporo problemów
 
Last edited:
Tak, jest bi ksenon. Co do dziennych to właśnie czytałem na ten temat. Tak jak piszesz, częsta przypadłość tych samochodów.
 
Lagunie jest fajny barier ze możesz zapisać 10 nr tel do wybierania głosowego . Mówisz do kogo ma dzwonić i wybiera sam ;)
I ja miałem taka przypadłość ze jak miałem koła dopompowane zgodnie z plakietka ciśnienia to mi bieżnik ze środka zjadło . Później miałem niższe ciśnienie i bulo ok
 
Last edited by a moderator:
Jeszcze nie zrobiłem 😁 ale już dziś przyszło 😉 niebawem wymiana
 

Attachments

  • Screenshot_2020-12-04-21-33-20-899_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2020-12-04-21-33-20-899_com.miui.gallery.jpg
    836,1 KB · Odwiedzin: 171
i podobno zrywa z niechlubną tradycją.
żadnej niechlubnej tradycji nie było. Była wpadka przy 1.9 Dci tylko z powodu interwałów olejowych. Pod maską innych marek, ze zmienioną nazwą, te silniki tłukły setki tysięcy bezproblemowo. Mitsu skróciło interwały do 15 tysięcy i to wystarczyło. Jednostka 2.0Dci to już zupełnie inna konstrukcja. Na pewno są to cholernie solidne silniki, ale oszczędnością nie grzeszą.

Nie wiem, może jestem dziwny ale bardzo lubię dźwięk diesla
Rzecz gustu. Z tego, co słyszałem, to na pewno łatwiej się w takich silnikach moc podnosi. Jedź do Heko, albo GTH i rób 190KM. Podobno warto ;) Też mnie w przyszłości kusi, bo za 2.0T z 2008-2009r nie dam za cholerę ponad 30k. Wersja 2.0Dci 150, czy 175KM to kwestia max 20 tysięcy w dobrym stanie. No, ale Diesli nie lubię.
 
Jeszcze nie zrobiłem 😁 ale już dziś przyszło 😉 niebawem wymiana
W pierwszej chwili po miniaturce pomyślałem że zdradziłeś jedyne niesłuszne marki 😉
Myślałem, że masz automat 🤔
 
Dziś z rana przed pracą na rozbudzenie wymiana oleju w Scenicu rodziców, wpadł ELF NF 5w40 i filterek Purlfuxa ;)
 
@Zielony34 Jak w praktycznie każdym turbodieslu z podniesieniem mocy nie ma problemu. Co do zużycia paliwa to faktycznie trochę za dużo go przepala. Po swoją Lagunę byłem w Niemczech, gdzie w drodze powrotnej Bravo spalił średnio 5l/100 km, a Laguna 2l więcej. Wiadomo, że większy silnik itp, ale mimo wszystko to trochę dużo.

Co do ceny 2.0 T to tak jak piszesz, są mocno zawyżone.
 
Back
Top