- Marka samochodu
- Subaru Impreza GT
- Budżet/ile litrów
- 200 zł za 5 litrów
- Styl jazdy
- Silnik
- EJ205 2,0T@250KM, przelot, decat, żadnej ekologii
- Data produkcji
- 1999
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5W30 z ew. poprawką na warunki użytkowania auta.
- Jaki olej masz obecnie
- Motul X-Cess 5W40
Po torze nie jeżdżę, miasto i jakieś trasy, raczej dynamicznie. Często przejeżdżam tylko krótkie odcinki, wtedy jadę delikatnie.
Olej wymieniam co roku, przez ten czas robię tym autem 5-6k km.
Silnik nie bierze oleju. Obecnie Motul 5W40 X-cess, ale chcę pełny syntetyk i mniej podrabianą markę. Full saps. Instrukcja zaleca 5W30 z ew. poprawką na warunki użytkowania auta. Userzy zalecają od 0W40 nawet do 10W60.
Myślałem o PMO Extreme 5W40 full PAO, jakie są za i przeciw, na jakie parametry patrzeć? Czy to prawda, że pełen syntetyki mają o wiele niższą lepkość na zimno, przy starcie silnika? Nawet porównując syntetyczne 10W60 i hydrokrakowane 5W30?
A może faktycznie szukać czegoś z zerem z przodu?
Olej wymieniam co roku, przez ten czas robię tym autem 5-6k km.
Silnik nie bierze oleju. Obecnie Motul 5W40 X-cess, ale chcę pełny syntetyk i mniej podrabianą markę. Full saps. Instrukcja zaleca 5W30 z ew. poprawką na warunki użytkowania auta. Userzy zalecają od 0W40 nawet do 10W60.
Myślałem o PMO Extreme 5W40 full PAO, jakie są za i przeciw, na jakie parametry patrzeć? Czy to prawda, że pełen syntetyki mają o wiele niższą lepkość na zimno, przy starcie silnika? Nawet porównując syntetyczne 10W60 i hydrokrakowane 5W30?
A może faktycznie szukać czegoś z zerem z przodu?