• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czyszczenie nagaru w 3.0 TFSI

Xado antykoks
 
coś pomogło, ale nie na tyle, że nagar zniknął. Chyba jest druga część ze ściaganiem kolektora po tym zabiegu.
 
Pamiętam że potem spuszczali olej z tego Audi i było w nim sporo środka do czyszczenia, a można to było poznać po kolorze oleju bo zrobił się całkowicie czarny mimo że przejechane było na nim tyle co nic.

Więc po takim czyszczeniu trzeba zmienić olej
 
Pamiętam że potem spuszczali olej z tego Audi i było w nim sporo środka do czyszczenia, a można to było poznać po kolorze oleju bo zrobił się całkowicie czarny mimo że przejechane było na nim tyle co nic.

Więc po takim czyszczeniu trzeba zmienić olej

szukam tutoriala jak dostać się do zaworów - moze lepiej wyczyscic je recznie.... ale do 3.0 tfsi nigdzie nie moge czegos konkretnego znaleźć
 
@JNC_946 tak, to skuteczna metoda. Posiadalem Mazde 3 MPS, jak zajrzalem do dolotu....nigdy wiecej bezposredniego wtrysku.
Robiłeś walnut blasting? Ile coś takiego w Polsce kosztuje?
 
Nie robiłem. Nie wiem ile to kosztuje w Polsce.
 
Pamiętam że potem spuszczali olej z tego Audi i było w nim sporo środka do czyszczenia, a można to było poznać po kolorze oleju bo zrobił się całkowicie czarny mimo że przejechane było na nim tyle co nic.

Więc po takim czyszczeniu trzeba zmienić olej
Byl odcinek również z plukankami, auto mialo cisnieniomierz oleju, jak wlali plukanke, to cisnienie oleju mocno spadło. To tez tak dla tych, ktorzy polecaja zalac plukanka i ttzymac godzine "niech dobrze plucze" lub nawet pojezdzic.
 
Więc po takim czyszczeniu trzeba zmienić olej
Do tego. Bo pisales, ze byc moze trzeba tego użyć kilka razy. Chodzilo mi o to, ze nie mozna przesadzać z chemia, bo w koncu gdzies jej bedzie za duzo.
 
Mozna, ale wydaje mi sie, ze sens jest wtedy, gdy auto jest świeże, lub świeżo po czyszczeniu mechanicznym dolotu niz zaczynanie tych zabiegow przy przebiegu 200k km. Jesli juz nagar sie nagromadzil na dobre, to taka chemia nie pomoże.
 
Back
Top