Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nie dexos 2, a dexos 1 gen. 2 jest anty lspi.normy API SP/SN+/ACEA C6 albo producenckie Dexos2 i coś od Forda chyba też).
Główną przyczyną lspi to kropla mieszaniny oleju z benzyną ktora ma kilkanaście razy mocniejszą siłę detonacji niż samej mieszanki benzynowo-powietrznej. Wywołać ją może żarzący się nagar...jest wiele innych okoliczności, nie bede sie tu rozpisywać, jest to nie złe pier...cie, czasem wystarczy jedno by urwało parapet pierscienia w tłoku .Naczytałem się o problemach LSPI w silnikach turbo z bezpośrednim wtryskiem a od roku mam 1.4 tgdi.
Kończę właśnie Archoil AR6900-P. Jaki dodatek polecicie który uchroni przed tym zjawiskiem? Czy ten archoil co używałem chronił przed nim ?
Jak już coś wytłumaczysz to "klękajcie narody". Ta kropla o której piszesz powoduje przedwczesny zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej, ponieważ ma wielokrotnie większą skłonność do samozapłonu, a nie detonuje sama w sobie z niszczycielską siłą.Główną przyczyną lspi to kropla mieszaniny oleju z benzyną ktora ma kilkanaście razy mocniejszą siłę detonacji niż samej mieszanki benzynowo-powietrznej.
Temat jest oczywiście bardziej złożony, to nie jest tak, że GDI + turbo = LSPI z automatu. Konstrukcja konkretnej jednostki, jej pojemność, skłonność do nagarów, skłonność do rozcieńczania paliwem, wrażliwość na jakość paliwa i liczbę oktanową, formulacja oleju itp.Przeciez sa zbudowane w podobny sposob, wg tej samej nowoczesnej szkoly silniki, w ktorych LSPI nie wystepuje.