• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do diesla Xeramic

D

Deleted member 95414

Gość
IMG20220402200827.jpg


Witam, mam takie dwa dodatki i zastanawiam się w jakiej kolejności użyć je, by uzyskać lepszy efekt. Być może to nie ma znaczenia. Z opisu wynika, że jeden z nich czyści wtryskiwacze a drugi czyści i chroni cały układ paliwowy.
 

Attachments

  • IMG20220402201908.jpg
    IMG20220402201908.jpg
    3,8 MB · Odwiedzin: 97
Last edited by a moderator:
Używałeś tych dwóch konkretnych dodatków? Czy po prostu nie masz z nim doświadczeń, ale jesteś zwolennikiem zdania, że to placebo zakładając, że nic nie dają i napisałeś to dla zasady?
Pytam, bo zdaję sobie sprawę, że jest część osób, która po użyciu tych dodatków nie zauważyła żadnych efektów, bo miała jakieś wybujałe oczekiwania, że odczują nagły wzrost mocy, albo silnik zacznie pracować dwa razy ciszej.
Pytanie, czy jeśli nie odczuliśmy jakiś znaczących zmian, to znaczy, że te środki nie robią tego, do czego są przeznaczone?
 
Sa w brico marche i kupilem je kiedys ze wzgledu na niska cenę. Nic nie daja.
 
Pytanie, czy jeśli nie odczuliśmy jakiś znaczących zmian, to znaczy, że te środki nie robią tego, do czego są przeznaczone?
Opcje są zawsze dwie: albo środek marny, albo dobry a wina nie leżała po stronie układu który miał czyścić.
Witam, mam takie dwa dodatki i zastanawiam się w jakiej kolejności użyć je, by uzyskać lepszy efekt.
Masz z tyłu na etykietach: jeden co ok. 10 tyś.km, drugi regularnie.

W rzeczywistości to nie pieczenie tortu weselnego - zmiana kolejności nic nie namiesza.
 
Jestem przed wymiana filtra paliwa. Lepiej użyć obu dodatków przed wymianą, czy po wymianie?
 
A nie będzie tak, że dodatki rozpuszczą syfy z filtra i pójdzie to dalej? Ja bym założył najtańszy filtr i wypłukał dodatkami wtedy a potem docelowy filtr. Tak sądzę.
 
Przecież te marketowe środki działają co najwyżej w cykliczny, dość łagodny sposób (w odróżnieniu do warsztatowych podpinanych "na krótko" w układ. Nie wiem czemu większość upatruje w tym siły Domestosa. O ile Twój sadzomiot z przebiegem 500 tyś. km. nie jeździ nadal na filtrze, z którym zjechał z taśmy produkcyjnej i nie ma w środku kreta, żaby i nutelli z grochem to nic się nie stanie. Dla spokoju ducha: środek do czyszczenia, wymiana filtra, dodatek regularny
 
Zawsze myślałem, że na dnie baku jest z 2 cm mułu nagromadzonego przez kilkanaście lat. Dlatego po kupieniu go zawsze tankuje już, gdy strzałka poziomu paliwa spada do ok. 1/4.
 
2 cm mułu? A wyjście ze zbiornika to gdzie jest? 5 cm ponad poziomem mułu? 🤣 Bo u mnie w moto w najniższym punkcie zbiornika. Czyli latam na mule? A co Ci daje tankowanie 1/4 zbiornika? Muł znika? Litości. Bzdet na poziomie typu "po płukance przeskoczył rozrząd - na łańcuchu". 🤣🤣
 
Nie - tylko łzy mi ze śmiechu lecą🤣 Nie ma czegoś takiego jak muł w baku.
 
Pytanie, czy jeśli nie odczuliśmy jakiś znaczących zmian, to znaczy, że te środki nie robią tego, do czego są przeznaczone?
Swoje pewnie robią tylko większość oczekuje efektu WOW a to zazwyczaj tak nie działa.Ja od lat przy każdym tankowaniu używam takich środków mimo braku efektu WOW choć ostatnio zauważyłem zmniejszenie zużycia paliwa . Używam obecnie AR6900 Dmax wtryski sprawdzane przy 180000 km i parametry idealne wiec używam dalej te środki mimo że nie wiem na 100% czy to ich zasługa . Na pewno nic nie psują w moim przypadku. Raz w roku daję do zbiornika Liqui Moly 20450 ( wcześniej 5156 ) a przy zmianie filtra paliwa zelewam filtr Liqui Moly 20458
Używałem te dodatki o które pytasz. Jak kolega joshua79 pisze ten z pomarańczową etykietą raz na jakiś czas drugi systematycznie ale do systematycznego używania polecam AR6900 Dmax nawet taniej wychodzi niż Xeramic
 
Back
Top