• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Może by tak zrobić zrzutkę i oddać próbki B7/B0 + Power DNA do Labu?
Zobaczyć ile jest prawdy w smarze estrowym i liczbie cetanowej?
 

Attachments

  • IMG_9737.jpeg
    IMG_9737.jpeg
    306 KB · Odwiedzin: 24
@Patryk3098 zbierasz 12 chętnych gotowych wpłacić po 100zł , organizujesz zbiórkę, paliwo , dodatek, wysyłkę ugadujesz się z labem i voilà 😉
 
Róbcie, róbcie. Tylko uprzedzam, ze jeśli wyniki z labu nie potwierdzają marketingu wypisanego na puszcze, to zacznie sie kolejna amba, ze to wina labu, bo dodatek jest cud miód.
Jednym słowem, jedyny uznawany tu wynik, to bedzie wynik potwierdzający dzialanie, kazdy inny to błąd labu.
 
@sprajt2 Też o tym pisałem odnośnie płukanek. Nie warto badać bo szum będzie ,że ,,działa a jednak nie działa,, i tyle. Nawet jak kolega szakul zrobił zdjęcia że dodatki nie działają to niektórzy i tak pisali ,że działają 😄
 
Jest kilka dodatków które sprawdzal w swoich testach @oiladditives , można wyciągnąć wnioski co warto stosować a czego nie warto.
 
Nawet jak kolega szakul zrobił zdjęcia że dodatki nie działają to niektórzy i tak pisali ,że działają
Ja na przykład pisałem, że być może działają, bo rozbierałem u siebie cały dolot, robiłem układ wtryskowy, wyjeździłem wcześniej litr AR D-max, wrzucałem tutaj zdjęcia, gdzie EGR, turbo, wtryski były czyste jak z myjki, a że kolektor dolotowy miałem zapaćkany, gdzie i tak jak na dany przebieg nie było wcale źle, to akurat coś, na co żaden dodatek nie będzie miał wpływu. To samo w testach szakula, przy wtrysku bezpośrednim trzeba być naprawdę człowiekiem silnej wiary, żeby liczyć na to, że dodatek do paliwa będzie czyścił końcową część dolotu...litości. Jednocześnie nie powiem, że to na pewno kwestia dodatku, bo samochód przez całą swoją historię jeździł na Vervie, praktycznie tylko i wyłącznie, poza kilkoma zagranicznymi wyjazdami. Także jednogłośnie ani nie można powiedzieć, że działają, ani nie można powiedzieć, że nie działają, a wręcz na pewno nie można tak powiedzieć, bo zarówno nasza analiza Efecty z AR pokazała, że parametry paliwa ulegają wyraźniej zmianie, jak i testy @oiladditives również pozwalają pewne wnioski wyciągnąć.
To jak z dodatkami do olejów. Nie można być hura optymistycznym, licząc że dodatek naprawi wyeksploatowanie jednostki, czy wyeliminuje błędy i przypadłości konstrukcyjne. Nie można być też hura pesymistycznym, bo nie można stwierdzić, że profilaktyczne ich stosowanie jednak jakichś efektów nie przynosi. Problemem jest to, że ludzie wymagają efektów spektakularnych, że zaleją dodatek i zaczną swoim glofem w klekocie robić RS6 spod świateł, jednocześnie najlepiej mając ujemne spalanie i chemicznie zregenerowane wtryskiwacze, odnowione powierzchnie cylindrów i magicznie wskrzeszone pierścienie.
 
1. Mozna zrobic taka mieszanine: IPA (?) + KF953 (1:1000) + Eolys 176 (4ml/60L)? Ile dodaje sie IPA?
2. IPA po jakim czasie traci wlasciwosci?
3. KF po jakim czasie traci wlasciwosci smarne?
4. Eolys po jakim czasie traci wlasciwosci?
 
Last edited:
1. Mozna zrobic taka mieszanine: IPA (?) + KF953 (1:1000) + Eolys 176 (4ml/60L)? Ile dodaje sie IPA?
2. IPA po jakim czasie traci wlasciwosci?
3. KF po jakim czasie traci wlasciwosci smarne?
4. Eolys po jakim czasie traci wlasciwosci?
Na Kleen flo jest informacja , że ważne bezterminowo.
 
Ja mam chyba dobrego pacjenta do przetestowania wyzszej liczby centanowej - 1.5 tdci w focusie, silnik o kulturze pracy najtanszej kurtyzany z paletą weneryczna pod maską. Zaleję dzisiaj dodatku cetanowego do vervy i zobaczyny.
Przelałem i wypalilem kilka baków.
1. Standard ON z hurtowni ze zbiornika flotowego - wibracje na jałowym, normalne przyspieszanie itd
2. Verva - zdjecydowanie wieksza kultura,
3. Efecta - jak na paliwie z pkt. 1,
3. Efecta plus pomaranczowe kleen flo i dodatek cetanowy - brak różnicy w porównaniu do samej Efecty,
4. Verva - jak w pkt. 2.

Jedyną różnicę bylo czuć na Vervie. Ale nie tak, żebym powiedział, ze ten silnik zaczął grzeszyć kulturą.
 
@sprajt2
Nie sprawdzalem parametrow paliwa na stacjach,ale czasami jest tak,ze dane silniki lepiej "wspolpracuja" na ropie/benzynie ze stacji x,a inne ze stacji y.
W starym citroenie 1.6 hdi silnik najmilej pracowal na paliwie on power od moya( "ladniejszy" dzwiek przy odpalaniu,jakas taka "rowniejsza" praca,minimalnie cichszy)a reszta niezaleznie czy paliwo zwykle czy ulepsze- bez roznicy.
Ewentualnie pol baku on power+ pol baku mol i tez bylo super( jak na starego turbodiesla).

A aktualny Koleos z 2.0 dci najlepiej pracuje na paliwach od mol( niezaleznie czy evo czy evo plus) albo na marketowym z e.leclerk.
Nie wiem z czego to wynika,ale tak po prostu jest- to sa moje odczucia,bo roznica w spalaniu jest minimalna.
A tankowalem na molu,,bp,moya,spn( lokalna stacja w Legionowie).
 
Używał ktoś tego wynalazku?
 

Attachments

  • Screenshot_20250312_142643.jpg
    Screenshot_20250312_142643.jpg
    237,6 KB · Odwiedzin: 45
Miałem już nie kupować żadnych dodatków do ON ale ze mam jeszcze dużo Kleen Flo bo to duża butelka to kupiłem cos z 2 E-HN
 

Attachments

  • IMG_20250318_172657182_HDR.jpg
    IMG_20250318_172657182_HDR.jpg
    2,2 MB · Odwiedzin: 48
Dobry zestaw ☝️
 
Back
Top